Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАХИСТ КУРСОВОЇ РОБОТИ

Для студентів денної форми навчання дату захисту призначає керівник. Для студентів заочної форми навчання захист проводиться відповідно до розкладу, визначеного навчальною частиною.

На захисті студент має показати вміння грамотно і лаконічно викладати результати дослідження, а також обґрунтовувати їх. Крім того, потрібно продемонструвати не лише рівень знань і фінансову грамотність, але й вміння логічно мислити, встановлювати зв’язки, бачити закономірності.

Оцінку “відмінно” отримує студент, в якого оформлення роботи відповідає вимогам, робота має цільову спрямованість, проведено глибокий аналіз питань обраної теми, вміщує практичний результат, маються висновки про позитивні моменти та недоліки. Студент пропонує вдосконалення щодо питань розглянутих у роботі.

Оцінку “добре” отримує студент за курсову роботу, в якій виконані всі вимоги, але є недоліки методичного характеру, недостатньо аргументовані висновки і пропозиції. Робота оформлена згідно вимог. Студент не чітко відповідає на деякі питання керівника курсової роботи.

Оцінку “задовільно” отримує студент, в роботі якого наукові дослідження проведені на недостатньому рівні, висновки і пропозиції аргументовані недостатньо, робота оформлена з деякими порушеннями. Студент не чітко відповідає на питання викладача. Роботи, що не відповідають вимогам, повертаються на доопрацювання.

Студент, який не виконав роботу у затверджений термін або одержав за результатами захисту незадовільну оцінку, допускається до повторного захисту.

Перший перезахист курсової роботи приймається викладачем-керівником курсової роботи. При отриманні незадовільної оцінки повторно перезахист здійснюється в присутності комісії, що створюється предметною комісією.

ЗА НЕСАМОСТІЙНЕ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ БАЛИ, ВИСТАВЛЕНІ В РЕЗУЛЬТАТІ ЇЇ ПЕРЕВІРКИ, НЕ ВРАХОВУЮТЬСЯ, А СТУДЕНТ ОТРИМУЄ НУЛЬ БАЛІВ.

 

ЧАСТИНА ІІ. ВИМОГИ ДО ЗМІСТУ ТА ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ

 

8. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Захист інтересів клієнта
  9. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  10. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  11. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  12. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці




Переглядів: 291

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ | СТРУКТУРА, ЗМІСТ ТА ОБСЯГИ КУРСОВОЇ РОБОТИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.