МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Порядок виконання роботи1. Ознайомтесь з наведеною вище інформацією. 2. Звернітсья до навчально-програмного комплексу TCP/IP Adresing and Cisco Routing. Для цього запустити файл CKERNEL. 3. У вікні № студента набрати любий чотирохпозіційний код.На екрані з`явитсья каталог усіх програмних модулів цього комплексу. 4. Звернуться до розділу IP-адресація. Далі послідовно вивчіти усі слайди, які знаходяться у цьому розділі, читаючі текст та відповідаючи на запитання (CONTINUE) Висновки У цьому розділі ви познайомилися з принципами привласнення IP-адрес, а також з можливістю використання імен хостів для доступу по мережі. Приведемо короткий вміст розділу: 1. Кожна IP-адреса однозначно визначає хост в мережі. 2. Частку IP-адреса визначає мережа, частка - підмережа (якщо вона є), а частка - конкретний вузол. 3. 32-х розрядна IP-адреса складається з двох часток: адреси мережі і адреси вузла. 4. IP-адрес має бути унікальною в мережі. 5. Існує п'ять класів IP-адрес. Ці класи позначені буквами латинського алфавіту: A, B, C, D і E. Мережі можуть бути тільки перших трьох класів: A, B і C. 6. Старші біти першого октету адреси визначають клас адреси, а також кількість біт, використовуваних для представлення адреси мережі. 7. Адреси класу A використовуються тільки для дуже великих мереж. Перший біт адреси класу A встановлений в 0. Адреси мереж цього класу лежать в діапазоні від 1.0.0.0 до 126.0.0.0. 8. У адресах класу B старші два біта завжди встановлені в 10. Діапазон адрес класу B - від 128.1.0.0 до 191.254.0.0. 9. Перші три біта мереж класу C рівні 110. Діапазон адрес класу C - від 192.0.0.0 до 223.255.254.0. 10.Адреси класу D використовуються для посилки пакетів одночасно групі комп'ютерів (multicast packets). Значення першого октету цих адрес лежить в діапазоні 224 - 239, а перші він чотири біта встановлені в 1110. 11.Адреси класу E зарезервовані для подальшого удосконалення протоколу TCP/IP. Значення першого октету цих адрес лежить в діапазоні 240 - 255, а перші він чотири біта встановлені в 1111. 12.Часто замість IP-адреса використовується ім'я хоста. В цьому випадку перед пересилкою даних це ім'я має бути перетворене у відповідну йому IP-адрес. 13.У невеликих мережах для перетворення найбільш часто використовуваних імен в IP-адреса використовуються таблиці хостів і таблиці мереж. Завдання № 2 Стек протоколу ТCP/IP Читайте також:
|
||||||||
|