Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Види маркетингу залежно від стану попиту

Стан попиту Мета маркетингу Вид маркетингу Інструменти маркетингу
Від’ємний Формування попиту шляхом подолання негативного ставлення до товару Конверсійний маркетинг Взаємини з громадськістю, пропаганда, робота з товаром
Відсутній Стимулювання попиту Стимулюючий маркетинг Інформативна реклама, семплінг, акції стимулювання збуту, PR
Потенційний Розвиток товару; розвиток попиту Розвиваючий маркетинг, орієнтований на виробництво;   розвиваючий маркетинг, орієнтований на споживача Удосконалення товару, супутні послуги, поліпшення якості, зниження собівартості;   акції стимулювання збуту, реклама, персональний продаж, PR
Задоволений Утримання попиту Підтримуючий маркетинг Нагадувальна, підтримувальна реклама, акції
Хиткий Збалансування попиту Синхромаркетинг Знижки цін та стимулювання попиту в період падіння обсягів продажу
Знижений Відновлення попиту Ремаркетинг Активізація просування, коригування цін, оновлення продукції
Надмірний Зниження попиту Демаркетинг Зниження ціни
Шкідливий Ліквідація або обмеження попиту Протидіючий маркетинг Соціальна реклама

 

Товар – це все, що призначено для задоволення певної потреби споживача й запропоновано на ринку для продажу.

Теорія та практика маркетингу передбачають класифікацію товарів, що ґрунтується на загальних маркетингових характеристиках.

за терміном використання та їх природою

· товари тривалого використання;

· товари короткострокового використання;

· послуги

за вжитком

· товари повсякденного попиту;

· товари попереднього вибору;

· товари особливого попиту;

· товари пасивного попиту

 

Товари виробничого призначення, або промислові товари, можуть бути ідентифіковані за тією роллю, яку вони відіграють у виробничому процесі, та за відносними затратами (рис. 1.).

Рис. 1. Класифікація товарів виробничого призначення

 


Читайте також:

  1. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  2. А. Структурно-функціональна класифікація нирок залежно від ступеню злиття окремих нирочок у компактний орган.
  3. Аверсивную терапію використовують, як правило, при лікуванні алкоголізму, нікотиновій залежності і деяких інших захворювань.
  4. Адміністративно-правове регулювання державної реєстрації актів цивільного стану, державної виконавчої служби, нотаріату та адвокатури.
  5. АКТ ПРОГОЛОШЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ
  6. Алгоритм розроблення програми комплексу маркетингу
  7. Аналіз вимог та динаміки попиту на міжнародному та внутрішньому ринку туристичних послуг (за видами туризму, за категоріями туристів, цілей та об’єктів відвідування)
  8. Аналіз впливу зміни температури довкілля і термо-залежного параметру на величину відхилення часових інтервалів
  9. Аналіз і діагноз стану системи адміністративного управління організації
  10. Аналіз і оцінка стану охорони праці
  11. Аналіз показників складу, структури й технічного стану основних фондів.
  12. Аналіз попиту




Переглядів: 2665

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теоретичні відомості та методичні вказівки до виконання розділів роботи | ІI розділ. Загальна характеристика ринку обраного товару (послуги)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.