ІI розділ. Загальна характеристика ринку обраного товару (послуги)
Мета цього розділу індивідуальної роботи – загальний аналіз ринку обраного товару (послуги).
В даному розділі студент повинен визначити географічні межі ринку, що буде аналізуватися (ринок країни, регіону, міста та ін.), його тип (споживчий, промисловий та ін.), місткість в натуральному та грошовому виразі та структуру.
Розділ повинен містити:
§ опис динаміки та тенденції (зростання, стагнація, спад), що склалися на ринку продукту (послуги);
§ аналіз сукупних характеристик ринку (попиту, пропозиції, еластичності цін, динаміки цін, ступеня конкуренції, асортименту);
§ аналіз споживчих властивостей товару і його сукупності на ринку, а також уявлень споживачів про відповідні характеристики товару, розмір середнього споживання на душу населення, сім’ю, клієнта;
§ перелік головних гравців на ринку та найбільш поширених торгівельних марок;
§ структуру збутової мережі;
§ опис головних нововведень на ринку;
§ характеристику найбільш популярних рекламних засобів.
В даному розділі роботи рекомендовано подання інформації у формалізованому вигляді (таблиці, графіки, рисунки).