Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІI розділ. Загальна характеристика ринку обраного товару (послуги)

Мета цього розділу індивідуальної роботи – загальний аналіз ринку обраного товару (послуги).

В даному розділі студент повинен визначити географічні межі ринку, що буде аналізуватися (ринок країни, регіону, міста та ін.), його тип (споживчий, промисловий та ін.), місткість в натуральному та грошовому виразі та структуру.

Розділ повинен містити:

§ опис динаміки та тенденції (зростання, стагнація, спад), що склалися на ринку продукту (послуги);

§ аналіз сукупних характеристик ринку (попиту, пропозиції, еластичності цін, динаміки цін, ступеня конкуренції, асортименту);

§ аналіз споживчих властивостей товару і його сукупності на ринку, а також уявлень споживачів про відповідні характеристики товару, розмір середнього споживання на душу населення, сім’ю, клієнта;

§ перелік головних гравців на ринку та найбільш поширених торгівельних марок;

§ структуру збутової мережі;

§ опис головних нововведень на ринку;

§ характеристику найбільш популярних рекламних засобів.

В даному розділі роботи рекомендовано подання інформації у формалізованому вигляді (таблиці, графіки, рисунки).

 


Читайте також:

  1. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  2. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  3. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  4. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  5. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  6. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  7. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  8. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  9. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  10. IV. Розширення депозитів шляхом операцій на відкритому ринку.
  11. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  12. Ni - загальна кількість періодів, протягом яких діє процентна ставка ri.




Переглядів: 691

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Види маркетингу залежно від стану попиту | IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.