МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Хід виконання роботиМетою роботи є визначення молярної маси високомолекулярної сполуки на підставі вимірювань в’язкості розчинів. 1. Підготовка до експерименту: 1.1. В табл. 5.5 зазначити систему, що досліджується: вказати назву ВМС та розчинника, навести концентрацію вихідного розчинус0 і концентрації розчинів (за вказівкою викладача), які потрібно приготувати шляхом розведення вихідного розчину для проведення дослідження. 1.2. Розрахувати та записати в табл. 5.5 об’єми вихідного розчину та розчинника, які необхідні для приготування 10 см3 кожного з розчинів. 1.3. За допомогою бюреток приготувати розчини, наливаючи в сухі пронумеровані пробірки зазначені в табл. 5.5 об’єми рідин. Таблиця 5.5. Дані для приготування досліджуваних розчинів
2. Проведення експерименту: 2.1. Тричі промити дистильованою водою віскозиметр і три рази визначити час витікання води через капіляр віскозиметра, записуючи отримані результати в табл. 5.6. За табл. 5.1 визначити для температури досліду і записати в табл. 5.6 значення в’язкості води. 2.2. Визначити за допомогою віскозиметра тричі час витікання кожного з досліджуваних розчинів (різниця у часі не повинна бути більше 2.3. Розрахувати та записати в табл. 5.6 середній час витікання для кожного з досліджуваних розчинів. Таблиця 5.6. Експериментальні дані та результати розрахунків
3. Обробка експериментальних даних: 3.1. За отриманими експериментальними даними розрахувати та зафіксувати у табл. 5.6 для кожного з розчинів: 3.1.1. в’язкість розчину за формулою (5.7); 3.1.2. специфічну в’язкість, обчислену за рівнянням:
3.1.3. приведену в’язкість, визначену за співвідношенням (5.9). 3.2. За даними табл. 5.6 побудувати графік залежності = , який має бути прямою (рис. 20). Рис. 20. Графік залежності приведеної в’язкості від концентрації 3.3. Визначити величину відрізка, що відтинається прямою на осі ординат і дорівнює характеристичній в’язкості [h] (див. рис. 20). Знаючи її, на підставі рівняння (5.10) визначити молярну масу ВМС за формулою: (значення коефіцієнтів K та a для конкретної системи взяти із табл. 5.4). Звіт Таблиці 5.5 і 5.6. Графік = f(c). Значення молярної маси ВМС: Висновок. Питання до лабораторної роботи 1. Як визначається молярна маса полімеру за вимірюваннями в’язкості його розчинів? Література: [1] 261– 269, 323 – 331; [2] 237 – 249, 265 – 273; [3] 321– 326, 423 – 437; [4] 214 – 220. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|