Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Критерії оцінки

Рівня підготовки молодших спеціалістів

з дисципліни “­­­­­­­­­­­­­­­­­­­Історія держави і права зарубіжних країн”.

 

1. Основні положення.

Критерії оцінок містять в собі основні вимоги до оцінки рівня знань студентів і надають можливість зробити висновок про рівень професійної підготовки майбутнього юриста.

Рівень засвоєння знань оцінюється за чотирьохбальною шкалою згідно чинних норм.

 

2. Норми оцінки.

На оцінку “5” студент:

- зобов'язаний надати повну обґрунтовану відповідь на питання;

- правильно користуватися посібниками, методичними вказівками та іншою літературою;

- на основі вивчаємого матеріалу вміти встановлювати взаємозв'язок набутих знань у межах запропонованих тем дисципліни;

- до роботи ставиться добросовісно та охайно.

На оцінку “4” студент:

 

- в цілому правильно виконує завдання, відповідає на питання, використовує основні правила викладення вивчаємого матеріалу;

- до роботи ставиться добросовісно та охайно;

- допускає незначні помилки, що не змінюють суті висновку або рішення.

 

На оцінку “3” студент:

 

- не дає повної, чіткої та обґрунтованої відповіді на питання;

- з утрудненнями використовує надбанні вміння при вирішенні завдань;

- допускає помилки під час викладення матеріалу.

 

На оцінку “2” студент:

 

- не виконує завдання, не дає відповіді, про сутність питання має смутні уявлення;

- допускає грубі помилки в остаточних висновках під час викладення матеріалу;



Читайте також:

  1. V. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. А) загальні критерії
  3. А) Мета і об'єкти грошової оцінки
  4. Адекватним фізичним критерієм оцінки її впливу на організм люди1
  5. Алгебраїчні критерії стійкості
  6. Аналіз відхилень – основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  7. Аналіз відхилень — основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  8. Аналіз загальної рівноваги розширює можливості оцінки ефективності функціонування ринкової економіки.
  9. Аналіз методичних підходів до оцінки конкурентоспроможності фірми
  10. Ануїтет та його значення для оцінки інвестицій
  11. Атестація як особливий метод оцінки персоналу
  12. Атестація як система оцінки співробітників.




Переглядів: 381

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тематика контрольних робіт для поточного контролю. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.