Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст і послідовність виконання завдань.

І. Потрібно виконати обчислення виразу на інтервалі [-1,1] з кроком 0.1:

Знайти максимум та мінімум значення y на інтервалі. Вирази для функцій вибрати з таб. 1 відповідно до номера свого варіанта. Зберегти створений проект з ім’ям Проект 1 в папці Мої документи\Група\Пр12.

ІІ. Створити додаток для обчислення і виводу на екран значення функції:

Вирази для функцій f1(x), f2(x) і f3(x) вибрати з таб. 2 відповідно до номера свого варіанта. У формі передбачити поля для введення значення параметра а і змінної х, виводу результату обчислення y, а також командні кнопки для здійснення розрахунку і виходу з додатка. Дані, що вводяться, повинні піддаватися контролю на допустимість уведення. Зберегти створений проект з ім’ям Проект 2 в папці Мої документи\Група\Пр12.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. III. Виконання бюджету
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 496

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оператор умовної передачі керування | ІІІ. Роботу продемонструвати викладачу і скласти звіт.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.