Вставляння листів, знищення листів, перейменування листів.
У разі потреби користувач може здійснювати реорганізацію таблиць у межах робочої книги Excel. Для цього потрібно клацнути правою кнопкою мишки, що викликає на екран невелике меню, з допомогою якого користувач може додавати і переміщувати аркуші робочих таблиць.
Додавання нового аркуша робочої таблиці (один з трьох способів):
· Виконати команду Вставка та її опцію Лист.
· Клацнути правою кнопкою мишки на ярлику аркуша робочої таблиці, перед якою має з`явитися новий аркуш робочої таблиці. У меню, що з`явилося, необхідно вибрати команду Вставка, щоб відкрити діалогове вікно Вставка. Клацнути мишкою на піктограмі Лист.
· Натиснути комбінацію клавіш <Shsft + F11>.
Після виконання будь-якої із запропонованих вище дій програма вставить у робочу книгу новий аркуш попереду активного на той час аркуша. Новий аркуш автоматично стає активним аркушем робочої таблиці зі своїм ярликом, на якому буде відображене його ім`я.
Видалення аркуша робочої таблиці (один з двох способів):
· Виконати команду Правка та її опцію Удалить лист.
· Клацнути правою кнопкою мишки на ярлику аркуша робочої таблиці, який потрібно видалити з робочої таблиці. У меню, що з`явилося, необхідно вибрати команду Удалить (Excel запропонує користувачеві підтвердити видалення аркуша).
Переміщення аркуша робочої таблиці (один з двох способів):
· Виконати команду Правка та її опцію Переместить/скопировать.
· Клацнути мишкою на ярлику аркуша і пересунути його в потрібне місце цієї або іншої робочої книги. Під час пересування курсор мишки перетворюється на маленьке зображення аркуша зі стрілкою.