знати:мету та способи фільтрації даних у таблицях; критерії визначення типу діаграми, яка оптимально відображатиме один або кілька рядів даних; призначення зведених таблиць і засобів знаходження проміжних підсумків, а також відмінність між ними; методику автоматизованої вибірки значень з одного стовпця таблиці за значеннями іншого стовпця; призначення і методику умовного форматування даних;
вміти: знаходити в таблиці дані, що відповідають довільним критеріям, побудованим за допомогою логічних функцій «І» та «АБО»; сортувати дані в таблицях за значеннями одного чи кількох полів; визначати підсумкові характеристики для табличних даних; виконувати умовне форматування даних; визначати тип діаграми, що найкраще відображатиме один чи кілька рядів даних; змінювати тип діаграми; задавати діапазон вхідних даних для діаграми й діапазон даних для кожного ряду; настроювати параметри відображення діаграми, області даних та рядів даних; застосовувати основні математичні, статистичні, логічні, текстові й фінансові функції для аналізу й обробки даних.
Матеріально-технічне оснащення робочого місця: ПК, ОС Windows ХР, MS Excel.
Інструктаж з техніки безпеки:дотримуватись правил техніки безпеки при роботі в комп’ютерному класі. Виконання комплексу вправ для зняття зорової втоми (через 10 хв. після початку роботи). (Варіант 2).
Питання контролю:
1. Що таке фільтрація даних?
2. Чи можна змінювати діаграми після створення?
3. Які типи діаграм може створювати Microsoft Excel.
4. Як скасувати фільтрацію даних?
5. Як відрізнити автоматичний фільтр від розширеного?