Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завершення сеансу роботи

Для завершення поточного сеансу роботи з блогами слід вибрати посилання Вийти.

Бажаємо успіхів!
;-)

 

Для перегдання дописів

Для того, щоб переглянути публікації в блогах, слід у рядок адреси браузера ввести адресу потрібного блогу . У вікні, що відкрилося, ви можете побачити останні публікації. Кожна публікація супроводжується наступними даними: дата, тема, вміст, автор, кількість коментарів.
Переглянути дописи у власному блозі та блогах інших учасників навчального курсу.

Для додавання коментаріві в блоги учасниками

Для того, щоб залишити коментарі до повідомлення в блозі інших користувачів сервісу слід вибрати посилання коментарі (розташовано внизу допису). У вікні, що відкрилося, слід:

· у поле Залишити коментар ввести необхідний текст

· у поле Перевірка словом ввести запропоновані символи

· вибрати перемикач Google/ Bloger та ввести в поля Ім‘я користувача та Пароль необхідні дані

· вибрати кнопку Опублікуйте свій коментар.

Переглянути коментарі у власному блозі.

Початок нового сеансу роботи

Відкрийте браузер та Завантажити сайт https://www.blogger.com/start.
Для того, щоб розпочати новий сеанс роботи, необхідно у спеціальну форму ввести логін і пароль та вибрати кнопку Увійти.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  10. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  11. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  12. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи




Переглядів: 508

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Створення першого повідомлення (допису) | Можливості вікна Панель інструментів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.