МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Японський національний стереотип.1.Базові риси стереотипу - це надзвичайно продуктивне поєднання справді безмірної працьовитості (працелюбності) і терпіння японців з таким же безмежним внутрішнім прагненням до красоти і досконалості. І якщо говорити про організаційну сторону справи - системах і методах управління якістю, то в Японії вони ідеально підходять до національного стереотипу, і в цьому головна причина результативності всіх систем і методів, які в інших країнах хоч і дають певні результати, але як правило, не японського рівня. 2.Японці - безумовні традиціоналісти, але, оригінальні традиціоналісти. Бережно зберігаючи все краще у своїй культурі, вони жадно сприймають і досить уміло адаптують кращі досягнення інших країн і націй. Природна гнучкість і адаптація роблять японців першими у швидкості і точності врахування самих різноманітних вимог регіонів, країн, окремих груп покупців і швидкості їх реалізації в товарах і послугах. 3.Дисциплінованість і відданість почуттю відповідальності перед колективом (групою), визнання безумовного авторитету колективу, готовність приносити в жертву йому свої особисті потреби і інтереси. 4.Життєві риси нації - ввічливість і делікатність, акуратність і порядність (що високо цінується у партнерах), східна відданість володінню собою і абсолютному контролю над особистою поведінкою і емоціями.
2.Національні школи і досвід менеджменту в різних країнах. 1).Американська школа м/ту: -Перша історична класична школа, що залишається провідною у світі і зараз. -Грунтовна менеджерська освіта (268 шкіл бізнесу мають двохрічну програму магістр ділового адміністрування, які щорічно закінчують понад 70 тис. чол.). -Жорсткий агресивний м/нт -Величезна кількість навчальних і наукових видань, спеціальних журналів.
Підготовка іноземних менеджерів для роботи в США: -Спеціальні тренінгові програми про корпоративне життя в США -Податкові поради іноземцям -Утворення компаніями товариських мереж, що допомагають швидше пристосуватись до нового середовища -Рольові ігри, що демонструють варіанти менеджерської поведінки. 2).Японська школа м/нту: -Використовує зарубіжний (насамперед США) досвід м/нту -Грунтується на колективістських засадах -Акцент робиться на підготовці менеджерів у компаніях -Зорієнтований на світові ринки 3).Досвід Франції : Планування -Державний сектор - 20% ВНП -Мета уряду - ефективне використання переважної кількості ресурсів країни -Планування в 40-50-і роки: регламентація використання ресурсів -Планування в 60-70-і роки: індикативний план як форма координації державного і приватного сектору -Стратегічне планування в 80-90-і роки -Два типи державних підприємств: а)ринкового типу, що конкурують на ринку і втручання держави в їх діяльність незначне; б)монополісти, яких підтримує держава. -Пріоритети п’ятирічних планів: економічне зростання, цінова стабілізація, баланс у зовнішньоекономічних розрахунках, належна зайнятість, підтримка пріоритетних галузей промисловості і національних проектів -Органи планування: секретаріат (20 чол.), комісаріат (150 фахівців). 3).Досвід Німеччини: влада і кодекси: -Довіра влади у керівництві трудовою діяльністю; -Авторитаризм - функція лідерства -Турбота менеджерів про підлеглих -Закон про залучення робітників до управління підприємствами (1951 р.) -Утворення виробничих рад: вибори через 4 роки, що проводять свої засідання в робочий час -Включення представників трудового колективу (трудових директорів) до складу виконавчого комітету, в яких вони представляють інтереси співробітників і одночасно приймають рішення в інтересах всього підприємства. 4).Австралія -Вплив на м/нт моральних аспектів -Наголос на політичні і соціальні цінності досягнення -Сприйняття ризику 5).Італія -Дії у середовищі з низькими ризиками -Конкурентоспроможність італійських менеджерів -Схильність до групового прийняття рішень 6).Австрія -Наголос на самореалізації у керівництві -Висока цінність незалежності і конкурентоспроможності -Прагнення уникнути ризиків
7).Великобританія -Висока цінність безпечності, винахідливості, адаптивності, логіки -Індивідуалізм вважається найвищою цінністю.
3.Порівняльний аналіз американського і японського менеджменту.
Тема 6. Стратегія і планування в системі м/н менеджменту. Читайте також:
|
||||||||
|