МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПОГЛИБЛЕНИЙ РІВЕНЬОрієнтовна тематика проблем П.1. Поліполістичний спосіб поведінки суб’єктів конкурентного ринку. П.2. Механізм підтримки довгострокової рівноваги підприємства, галузі, ринку. П.3. Діагностика ринкової рівноваги за Маршаллом і за Вальрасом. П.4. Ринкова рівновага: однинність і множинність рівноваги; миттєва, коротко- і довгострокова рівновага. П.5. Критерії суспільної ефективності певної ринкової структури. П.6. Наслідки державного регулювання ціноутворення для конкурентного підприємства, галузі. П.7. Методи діагностування ринкової влади. П.8. Стримування монопольної влади: антитрестівська політика. П.9. Реакція монополії на встановлення цінових обмежень, податків і субсидій. П.10. Надлишок споживача, надлишок виробника і чисті втрати для суспільства за умов монополії. П.11. Способи утримання ринкової влади монополістом у довгостроковому періоді (пошук ренти). П.12. Олігополія з позиції теорії ігор. «Дилема ув’язнених» — приклад некооперативної гри з ненульовою сумою. П.13. Формування підприємством-олігополістом політики стабілізації цін і маневрування капітальними витратами. П.14. Особливості конкурентної боротьби на олігопольному ринку гетерогенного блага. П.15. Моделі поведінки лідерів і аутсайдерів на олігопольних ринках гомогенних і гетерогенних благ. П.16. Ігрові моделі поведінки олігополістів на ринку гетерогенного блага. П.17. Наслідки нецінової конкуренції для споживачів. П.18. Позитивні та негативні аспекти рекламної пропаганди товарів. П.19. Порівняльна оцінка ефективності різних ринкових структур. Інтеграційно-прикладні аспекти Цей розділ курсу «Мікроекономіка» тісно пов’язаний з дисциплінами «Маркетинг», «Економіка підприємства», «Стратегія підприємства», «Фінанси підприємства» та іншими дисциплінами блоку дисциплін економіки та менеджменту суб’єктів господарювання. Основні положення цього розділу формують методологічну, термінологічну та інструментальну базу вищезазначених конкретно-економічних дисциплін і можуть бути використані студентами при виконанні науково-дослідних робіт, написанні рефератів, курсових, випускних робіт усіх рівнів навчання — бакалавр, спеціаліст, магістр. Орієнтовна тематика таких робіт для магістерського рівня: П.20. Концепція функціонування виробництва в ринково-орієнтованій економіці та її практична реалізація. П.21. Концепція короткострокової та довгострокової ринкової рівноваги та її практична реалізація. П.22. Основна економічна проблема і методи її вирішення на рівні підприємства. П.23. Розвиток економіки підприємства: мотиви, фактори, механізм, показники, проблеми. П.24. Концепція організаційно-економічної стійкості підприєм- П.25. Економічне обгрунтування ринкової політики підприємства. П.26. Економічне обгрунтування маркетингової політики підприємства. П.27. Економічне обгрунтування цінової політики підприємства. П.28. Економічне обгрунтування товарної політики підприємства. П.29. Обгрунтування стратегії конкуренції підприємства на товарних ринках. Розділ 4 РИНКИ ФАКТОРІВ ВИРОБНИЦТВА
Тема 14 Читайте також:
|
||||||||
|