Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Організаційні основи облікової політики

В розробці управлінської облікової політки мають значення організаційні основи.

До них відносять:

1. Розподіл відповідальності за формування, зміну і контроль застосування облікової політики.

2. Визначення порядку введення в дію змін, внесених в управлінську облікову політику. З цією метою визначають звітні періоди. Як правило, за звітний період приймається рік, з періодичністю в квартал і місяць. Для звітів щодо руху грошових коштів і деяких запасів періодичність більш коротка – декада, тиждень або день.

3. Визначення процедури переносу фактичних даних при використанні спеціального програмного забезпечення в бюджетному управлінні.

Для виключення дублювання введення даних необхідно для інформації, яка співпадає розробити систему перенесення даних.

Є чотири варіанти реалізації цього процесу:

1. перенесення даних із системи бюджетного управління в систему бухгалтерського обліку. У цьому випадку немає необхідності доповнювати інформацію управлінського обліку. Проблема виникає з розрахунком податків – управлінська облікова політика, повинна збігатись з бухгалтерською обліковою політикою, інакше неможливо буде розраховувати податки;

2. перенесення даних з бухгалтерського обліку в систему управлінського обліку. Необхідно, щоб бухгалтерська звітність подавалась у твердий термін, управлінський облік буде несвоєчасним і незначною буде цінність інформації для прийняття рішень. Крім цього необхідно дані бухгалтерського обліку доповнювати даними про ЦФВ й іншу інформацію для аналізу відсутньої в бухгалтерському обліку – за цього способу немає необхідності розраховувати податки в системі бюджетування – їх просто імпортують з бухгалтерського обліку, а управлінська облікова політика може бути зовсім іншою;

3. роздільний облік. У цьому випадку здійснюють подвійний набір даних у систему бухгалтерського й управлінського обліку. За цього методу збільшують витрати на ведення обліку і такий варіант прийнятний тільки для підприємств, керівництво яких упевнене, що управлінський облік буде окупати ці витрати. Управлінський облік ведуть за принципами, відмінними від бухгалтерських, для одержання реальної інформації, точного аналізу і прийняття вірних управлінських рішень;

4. впровадження інтегрованої системи для ведення бухгалтерського і управлінського обліку. Основна її перевага – зниження працевитрат на ведення обліку.


РОЗРОБКА СИСТЕМИ БЮДЖЕТІВ


Читайте також:

  1. I. Фізичні основи механіки
  2. III ПОЛІТИКИ.
  3. R – розрахунковий опір грунту основи, це такий тиск, при якому глибина зон пластичних деформацій (t) рівна 1/4b.
  4. VІII. Основи молекулярної фізики і термодинаміки
  5. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  6. Агресивний тип дивідендної політики включає метод стабільного приросту дивідендів і метод постійного коефіцієнта виплат.
  7. Адаптивні організаційні структури управління.
  8. Адміністративні методи управління можна умовно поділити на організаційні та оперативно-розпорядчі.
  9. Активне управління інвестиційним портфелем - теоретичні основи.
  10. Активний характер соціальної політики.
  11. Актори світової політики
  12. Актуальні проблеми регіональної політики та їх розв’язання.




Переглядів: 471

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення методів розрахунку лімітів | Бюджет доходів/витрат (БДВ)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.