МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Порядок виконання лабораторної роботиКожен студент повинен виконати індивідуальне завдання відповідно до варіанта і зробити висновки на основі проведених теоретичних та практичних досліджень. У висновках слід указати, яких навичок та знань набули студенти під час виконання індивідуальних завдань. Порядок вибору варіанта: номер варіанта завдання відповідає порядковому номеру студента в журналі. Кожному студенту потрібно розглянути наступні питання: 1. Порядок проведення державної експертизи в сфері технічного захисту інформації При вивчені даного питання розглянуті основні складові та розділи «Положення про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації». Введено поняття державної експертизи у сфері технічного захисту інформації. Суб’єкти та об’єкти експертизи. Класифікація державної експертизи в сфері технічного захисту інформації. Права та обов’язки суб’єктів експертизи. Порядок організації та проведення експертизи. Порядок надання Експертного висновку та Атестату 2. Сертифікація засобів забезпечення технічного захисту інформації загального призначення При вивчені даного питання розглянуті основні складові та розділи «Порядок проведення робіт із сертифікації засобів забезпечення технічного захисту інформації загального призначення». Мета і задачі сертифікації засобів ТЗІ. Організаційна структура проведення сертифікації. Документація технічного нагляду. Планування та порядок проведення технічного нагляду. Основні етапи проведення та складові сертифікації засобів технічного захисту інформації. 3. Порядок ліцензування господарської діяльності у галузі технічного захисту інформації В даному розділі вивчаються загальні засади ліцензійних умов певних видів діяльності в галузі ТЗІ. Види робіт з ТЗІ та їх класифікація, що підлягають ліцензуванню. Кваліфікаційні вимоги проведення ліцензування. Організаційні та технологічні вимоги. Особливі умови проведення господарської діяльності у галузі ТЗІ. Особливості ліцензування галузі ТЗІ. Організаційні засади ліцензування господарської діяльності у галузі технічного захисту інформації 4. Створення та порядок проведення атестації комплексів технічного захисту інформації. При вивчені даного питання розглянуті основні складові та розділи НД ТЗІ 2.1-001-2001 «Створення комплексів технічного захисту інформації. Атестація комплексів. Основні положення». Суб’єктами створення комплексу захисту . Підготовчі роботи, щодо створення комплексів. Основні положення щодо створення комплексів. Основні етапи створення комплексу ТЗІ. Організаційні засади проведення атестації комплексів технічного захисту інформації. 5. Засоби копіювально-розмножувальної техніки. При вивчені даного питання розглянуті основні складові та розділи НД ТЗІ 2.5-006-99 «Класифікатор засобів копіювально-розмножувальної техніки»: класифікація засобів копіювально-розмножувальної техніки; інформативні параметри засобів КРТ; класифікація методів копіювання документації= а також до розгляду виносяться - методичні вказівки з використання засобів копіювально-розмножувальної техніки. Загрози для інформації, що обробляється засобом КРТ. Вимоги до захисту інформації. Порядок організації захисту, що обробляється засобом КРТ. Рекомендації з захисту інформації, що обробляється засобами КРТ класу. 6. Організації проектування і проектної документації для будівництва При вивчені даного питання розглянуті основні складові та розділи ДБН А.2.2-2-96 «Проектування. Технічний захист інформації. Загальні вимоги до організації проектування і проектної документації для будівництва». Завдання на проектування. Розроблення проектної документації. Організація будівництва та експертиза. Основні функції замовника. Запитання для самоперевірки 1. Як проводиться державна експертиза у сфері технічного захисту інформації? 2. Яких типів буває експертиза у сфері ТЗІ? 3. Який порядок організації та проведення експертизи? 4. Охарактеризуйте порядок надання експертного висновку та атестата. 5. Яка основна мета і завдання сертифікації засобів забезпечення ТЗІ загального призначення? 6. Охарактеризуйте порядок проведення робіт із сертифікації. 7. Які види робіт з ТЗІ підлягають ліцензуванню? 8. Охарактеризуйте підготовчі роботи зі створення комплексів ТЗІ. 9. Охарактеризуйте етапи створення комплексу ТЗІ. 10. Розкрийте загальні вимоги до організації проектування і проектної документації для будівництва. Читайте також:
|
||||||||
|