МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Порядок виконання лабораторної роботиКожен студент повинен виконати індивідуальне завдання відповідно до варіанта і зробити висновки на основі проведених теоретичних та практичних досліджень. У висновках слід указати, яких навичок та знань набули студенти під час виконання індивідуальних завдань. Порядок вибору варіанта: номер варіанта завдання відповідає порядковому номеру студента в журналі. Кожному студенту потрібно розглянути наступні питання: 1. Закон України "Про захист інформації в автоматизованих системах" Нормативно-правове забезпечення захисту інформації в автоматизованих системах (АС). Суб'єкти та об'єкти відносин, пов'язаних з обробкою та захистом інформації в АС. Право власності на інформацію під час її обробки. Відносини між власником інформації, користувачем та власником АС. Вимоги щодо забезпечення захисту інформації в АС. Шляхи забезпечення захисту інформації в АС. Організація захисту в АС. Відповідальність за порушення порядку і правил захисту інформації в АС 2. Служба захисту інформації в АС При вивчені даного питання розглядаються основні положення та розділи НД ТЗІ 1.4-001-2000 «Положення про службу захисту інформації в автоматизованій системі». Вимоги до структури та змісту нормативного документу, що регламентує діяльність служби захисту інформації в автоматизованій системі (СЗІ АС). Загальні положення та нормативно-правові основи діяльності служби захисту інформації в автоматизованій системі. Завдання та основні функції служби захисту інформації. Повноваження та відповідальність служби захисту інформації. Взаємодія служби захисту інформації з іншими підрозділами організації та зовнішніми організаціями. Організація робіт служби захисту інформації. Запитання для самоперевірки 1. Охарактеризуйте основи регулювання правових відносин щодо захисту інформації в автоматизованих системах. 2. Назвіть суб’єкти відносин, пов’язаних з обробленням інформації в АС. 3. Якими є відносини між власником інформації, користувачем та влас-ником АС? 4. Назвіть способи забезпечення захисту інформації в АС. 5. Який порядок організації захисту в АС? 6. Розкрийте поняття «служба захисту інформації в АС». 7. Назвіть основні завдання СЗІ. 8. Охарактеризуйте функції СЗІ. 9. Назвіть функції СЗІ під час створення КСЗІ. 10. Назвіть функції СЗІ під час експлуатації КСЗІ. Читайте також:
|
||||||||
|