Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Порядок виконання лабораторної роботи

Кожен студент повинен виконати індивідуальне завдання відповідно до варіанта і зробити висновки на основі проведених теоретичних та практичних досліджень. У висновках слід указати, яких навичок та знань набули студенти під час виконання індивідуальних завдань.

Порядок вибору варіанта: номер варіанта завдання відповідає порядковому номеру студента в журналі.

Кожному студенту потрібно розглянути наступні питання:

1. Загальні положення захисту інформації на програмно-керованих АТС. НД ТЗІ 1.1-001–99 «Технічний захист інформації на програмно-керованих АТС загального користування. Основні положення». Загальні положення та методологічні засади органі-зації захисту інформації на програмно-керованих АТС. Принципи технічного захисту інформації на програмно-керованих АТС. Структура програмно-керованих АТС із позицій ТЗІ. Види загроз для інформації. Напрями реалізації загроз для інформації. Класифі-кація порушників. Рівні можливостей порушників щодо компонен-тів програмно-керованої АТС. Види забезпечення систем техніч-ного захисту інформації на АТС. Функції та механізми систем захисту інформації.

2. Оцінювання захищеності інформації, що циркулює на прог-рамно-керованих АТС. Основні положення та розділи НД ТЗІ 3.70002–99 «Технічний захист інформації на програмно-керованих АТС загального користування. Методика оцінювання захищеності інформації (базова)». Загальні положення методики оцінювання захищеності інформації на програмно-керованих АТС. Напрями оцінювання захищеності інформації на АТС. Послідовність вико-нання робіт з оцінювання захищеності інформаційних ресурсів АТС. Оцінювання коректності реалізації комплексу засобів та методів захисту інформації. Оцінювання рівня довіри до коректності реалізації системи ТЗІ.

3. Функціональні послуги захисту на програмно-керованих АТС. Основні положення та розділи НД ТЗІ 2.5-001–99 «Технічний захист інформації на програмно-керованих АТС загального користування. Специфікації функціональних послуг захисту». Загальні положення щодо специфікованих ФПЗ, якими користуються в процесі створення моделі захисту інформаційних ресурсів АТС. Специфікації функціональних послуг захисту. Кодування підсистем захисту інформаційних ресурсів на АТС. Специфікації функцій системи організаційно-технічних заходів щодо захисту інформаційних ресурсів АТС. Специфікації рівнів стійкості механізмів захисту інформації під час реалізації послуг захисту.

4. Гарантії захисту інформації на програмно-керованих АТС загального користування. Основні положення та розділи НД ТЗІ 2.5-002–99 «Технічний захист інформації на програмно-керованих АТС загального користування. Специфікації гарантій захисту». Гарантії захисту інформації на програмно-керованих АТС загального користування. Специфікації гарантій безпеки середовища персоналу. Специфікації гарантій стандартизації технологічного середовища. Специфікації гарантій забезпечення спостержуваності та керованості технологічного середовища. Специфікації гарантій забезпечення конфіденційності та цілісності інформаційних ресурсів технологічного середовища. Специфікації гарантій якості документації.

5. Порядок виконання робіт, спрямованих на технічний захист інформації на програмно-керованих АТС загального користування. Основні положення та розділи НД ТЗІ 2.5-003–99 «Технічний захист інформації на програмно-керованих АТС загального користування. Порядок виконання робіт». Нормативно-правові основи та схема організації робіт з ТЗІ на АТС. Основні етапи організації робіт з ТЗІ на АТС. Розроблення технічного завдання на створення системи ТЗІ на АТС. Розроблення та реалізація техно-робочого проекту системи ТЗІ на АТС. Оцінювання захищеності інформації на АТС. Порядок розроблення технічного завдання і технічного проекту системи ТЗІ для АТС. Реалізація техно-робочого проекту системи ТЗІ на АТС. Реалізація комплексу методів та засобів захисту на програмно-керованих АТС. Оцінювання захищеності інформаційних ресурсів АТС. Оцінювання ефективності нейтралізації «слабких місць» у захисті. Порядок оцінювання АТС за критеріями ТЗІ.

Запитання для самоперевірки

1. Назвіть основні принципи ТЗІ на АТС.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. III. Виконання бюджету
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  12. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи




Переглядів: 381

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лабораторна робота №7 | Охарактеризуйте структуру програмно-керованих АТС із позицій технічного захисту інформації.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.