Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок виконання лабораторної роботи

Кожен студент повинен виконати індивідуальне завдання відповідно до варіанта і зробити висновки на основі проведених теоретичних та практичних досліджень. У висновках слід указати, яких навичок та знань набули студенти під час виконання індивідуальних завдань.

Порядок вибору варіанта: номер варіанта завдання відповідає порядковому номеру студента в журналі.

Кожному студенту потрібно розглянути наступні питання:

1. Загальні відомості про вимоги та критерії оцінки безпеки інформаційних технологій.Основні поняття про стандарти інформаційної безпеки. Критерії безпеки комп’ютерних систем. Європейські критерії безпеки інформаційних технологій. Федеральні критерії безпеки інформаційних технологій. Канадські критерії безпеки комп’ютерних систем.

2. Основні положення загальних критеріїв безпеки інформаційних технологій. Мета розробки, основні положення та склад “Загальних критеріїв”. Проект захисту. Потенційні загрози безпеці та типові завдання захисту. Політика безпеки. Продукт інформаційних технологій. Профіль захисту. Шляхи і перспективи застосування “Загальних критеріїв”.

3. Функціональні вимоги до засобів захисту. Загальна характеристика ФВБ. Класи функціональних вимог безпеки.

4. Вимоги гарантій засобів захисту. Загальна характеристика вимог гарантій безпеки. Класи вимог гарантій безпеки. Рівні гарантій безпеки.

Запитання для самоперевірки

1. Назвіть стандарти інформаційної безпеки у хронологічному порядку.

2. Охарактеризуйте мету та призначеннякритеріїв безпеки комп’ютерних систем.

3. Назвіть завдання засобів інформа­ційної безпеки: визначених згідно Євро­пейських критеріїв.

4. Поняття об’єкта та тегу згідно Канадських критеріїв безпеки комп’ютерних систем.

5. Охарактеризуйте потенційні загрози безпеці та типові завдання захисту відповідно до загальних критеріїв безпеки інформаційних технологій.

6. Що розуміють під поняттям «продукт інформаційних технологій»?

7. Що включають в себе функціональні вимоги безпеки?

8. Охарактеризуйтеструктуру функціональних вимог безпеки.

9. Проведіть загальну характеристику вимог гарантій безпеки.

10. ОхарактеризуйтеСтруктуру вимог гарантій безпеки.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. III. Виконання бюджету
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  12. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи




Переглядів: 421

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Охарактеризуйте структуру програмно-керованих АТС із позицій технічного захисту інформації. | Лабораторна робота №9

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.