Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Львів – 2012

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, молоді та спорту УКРАЇНИ

НАЦІОНАЛЬНИЙ ЛІСОТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ

Кафедра соціології та культурології

Навчально-методичні матеріали

З дисципліни

«Українська мова

(за професійним спрямуванням)»

Для студентів усіх спеціальностей

Львів – 2012

 

 

Навчально-методичні матеріали з дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів усіх спеціальностей / О. Є. Гриджук, Р. В. Вінтонів, Т.О.Гонтар. – Львів : Національний лісо­технічний універ­ситет України, 2012. – 116 с.

 

Рецензенти:Кочан І. М., доктор філологічних наук, професор, завідувач кафедри українського прикладного мовознавства Львівсь­кого національного університету ім. І.Франка;

Дуда Н.М., кандидат історичних наук, доцент кафедри соціології та культурології Наці­о­наль­ного лісотехнічного університету України

 


Рекомендовано до видання:

кафедрою соціології та культурології Національного лісотехнічного університету України

протокол № від ­ 2012 р.

 

 

Зміст

Структура програми навчального курсу ……………………………….…. 4

Пояснювальна записка……………………………………………….……... 5

ЗМІСТ ДИСЦИПЛІНИ……………………………………………………….8

Розподіл навчального часу за змістовими модулями

з деталізацією їхнього змісту та визначенням

орієнтовної кількості годин на їхнє вивчення………………………………8

Навчально-тематичний план дисципліни

за навчальними тижнями……………………………………………………10

ЗМІСТ ПРОГРАМИ…………………………………………………………12

Тематика лекційних занять………………………………………………….12

Теми семінарських та практичних занять…….………...………………… 15

Рекомендації до виконання самостійної роботи…………………………. 31

Індивідуальна робота студентів ………………………………………....... 32

Графік виконання студентами індивідуально-

дослідних завдань…………………………………………………...……….33


Читайте також:

  1. Вирогідно, ФСБ використовувала львівських суддів, прокурорів та газету «Експрес»
  2. Відомо, що ПАТ АКБ “Львів” - один із найдавніших банків України.
  3. Відомо, що “ПАТ АКБ Львів” - один із найдавніших банків України.
  4. Діяльність львівського та київського книгознавчих осередків
  5. За реалізацію інноваційних проектів у сфері енергозбереження банк “Львів” одержав диплом від Асоціації відновлювальної енергетики “Альтернатива”.
  6. Забруднення довкілля Львівщини
  7. Косик В. Україна і Німеччина у другій світовій війні. – Париж; Нью-Йорк; Львів : Б.в., 1993.
  8. Кращі спортсмени Львівщини.
  9. ЛДУ БЖД 79000, М.Львів, вул..Клепарівська, 35
  10. ЛЬВІВ - 2006
  11. ЛЬВІВ - 2011
  12. Львів - 2012




Переглядів: 418

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Кислотно-лужна класифікація катіонів | Теми рефератів (індивідуально-дослідних завдань)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.