Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



З.М. 17. Світ після Другої світової війни

Завдання:

1.Ознайомитись з лекцією,основну інформацію законспектувати;

2.Підручник Щупак І.Я. «Всесвітня історія.11 клас»ст.43-51-прочитати;

3. Письмово дати відповіді на питання для самоперевірки(диктант №17).

Список рекомендованої літератури:

1.Бердичевський Я.М., Ладиченко Т.В. Всесвітня історія, 11 клас. Прем’єр, 2001.

2.Бураков Ю.М. та ін.. Всесвітня історія, 11 клас. Генеза, 1998.

3.Гісем О.В.,Мартинюк О.О.Всесвітня історія.Наочний довідник для 10-11 кл.

4.Дрібниця В., Рубльов О. Всесвітня історія, навчальний посібник для 11 кл. – К.: Фаренгейт, 2000.

5.Ладиченко Т.В. Всесвітня історія, 11 клас,К.:Генеза,2011

6.Пивовар С., Слюсаренко А., Стельмах С. Всесвітня історія. Новітній період 1900-1945. – К.: Академія, 1998.

7.Пивовар С., Слюсаренко А., Стельмах С. Всесвітня історія. Новітній період 1900-1997. – К.: Академія, 1998.

8.Ящук І.Я. Всесвітня історія.Новітня історія (1939-2011рр.)-З.:Прем`єр,2011.

 

Лекція 17 (2 год.)

1.Зміни у світі внаслідок Другої світової війни.

2.Політичні, економічні та соціальні наслідки Другої світової війни для народів світу.

3.Сан-Франциська конференція та створення ООН.

4.Нюрнберзький та Токійський процеси над воєнними злочинцями.

 

 


Читайте також:

  1. III. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА ПІСЛЯ ТАТАРО-МОНГОЛЬСЬКОЇ НАВАЛИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХIII – XV ст.)
  2. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  3. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  4. А – до відновлення, б – після відновлення.
  5. Адміністративний устрій та окупаційний режим в Україні під час війни 1941-1945 рр
  6. Актори світової політики
  7. Акціонерні товариства випускають облігації на суму не більше 25 % від розміру статутного капіталу і лише після повної оплати всіх випущених акцій.
  8. Алгоритмічна конструкція повторення та її різновиди: безумовні цикли, цикли з після умовою та з передумовою.
  9. Алкени – вуглеводні, в молекулах яких є один подвійний зв’язок між атомами вуглецю . Алкені називають також олефінами або етиленовими вуглеводнями.
  10. Альтернативні школи другої половини XX століття
  11. Антивоєнні рухи напередодні Першої світової війни
  12. Архівна справа в Україні в роки другої світової війни




Переглядів: 469

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Семінар 9 (2 год.) | Зміни в міжнародному становищі внаслідок другої світової війни

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.