Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Динамічний фактор автомобіля

Динамічним фактором автомобіля називають відношення надлишкової сили тяги на колесах до ваги автомобіля

, (2.8)

де: Рк - сила тяги на ведучих колесах, Н;

Pп - сила опору повітря, Н;

Gа - сила тяжіння від маси автомобіля, Н.

(РкPп ) – це залишкова сила тяги, яка може бути використана на подолання інших сил опору та на розганяння автомобіля. Фізичною сутністю динамічного фактору є чисельне значення коефіцієнта опору, що може подолати автомобіль при усталеному русі.

Динамічна характеристика є залежністю динамічного фактора автомобіля від швидкості його руху на кожній з передач коробки передач та роздавальної коробки (якщо вона є на автомобілі). Таким чином, кількість кривих динамічної характеристики автомобіля визначається кількістю передач коробки передач та роздавальної коробки.

Щоб забезпечити порівняння характеристик різних автомобілів розраховують величину динамічного фактора для повної маси автомобіля. При розрахунках конкретного автомобіля вираховують значення динамічного фактора при різних ступенях завантаженості автомобіля (відповідно до завдання на курсову роботу).

Значення величин D обчислюють для кожної з передач коробки передач (у разі необхідності - і роздавальної коробки) для кожного значення кутової швидкості колінчастого валу (див. табл. 2.9 частини І методичних рекомендацій) із швидкісного діапазону двигуна, кожної швидкості руху автомобіля (див. табл.. 2.1) та заносять до таблиці 2.3.

За даними таблиці 2.3 на координатно-масштабному папері будують графіки динамічного фактору автомобіля. Зразок графіків динамічного фактору автомобіля наведені в додатку 2.

 


Таблиця 2.3

Параметри динамічного фактору автомобіля

  ωі,рад/с                      
І пер. Vі1, м/сек                      
Рк1, н                      
Рп1, н                      
D                      
ІІ пер. Vі2, м/сек                      
Рк2, н                      
Рп2, н                      
D                      
і т. д. пер. Vі4, м/сек                      
Рк4, н                      
Рп4, н                      
D                      
ост. пер. Vі5, м/сек                      
Рк5, н                      
Рп5, н                      
D                      

 


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  3. II. Фактори, що впливають на зарплату при зарубіжних призначеннях
  4. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  5. Peopleware - людський фактор
  6. Абіотичні та біотичні фактори.
  7. Аварія автомобіля
  8. Агрегування та факторизація
  9. Адаптація до абіотичних факторів середовища.
  10. Адаптація організму до зовнішніх факторів середовища.
  11. Аеродинамічний розрахунок
  12. Аеродинамічний розрахунок ротора вітроустановки




Переглядів: 5426

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Динамічна характеристика автомобіля | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.