Між повітряним фільтром і патрубком впускного трубопроводу встановлюється давач масової витрати повітря. Давач змінює частоту електричного сигналу, що надходить до ЕБК, залежно від кількості повітря, що проходить через патрубок. Також від цього давача до ЕБК надходить електричний сигнал, який несе інформацію про температуру впускного повітря. У перших системах електронного керування впорскуванням використовувалися давачі, що вимірювали об’єм впускного. У впускному патрубку було встановлено заслінку, яка відхилялася на різну величину залежно від напору впускного повітря. З заслінкою був пов'язаний потенціометр, опір якого змінювався залежно від величини повороту заслінки. Сучасні давачі масової витрати повітря працюють, використовуючи принцип зміни електричного опору нагрітої дротяної волосини, або струмопровідної плівки, при охолодженні її потоком впускного повітря. ЕБК, який отримує також сигнали від давача температури повітря, визначає масу повітря, що надійшло у двигун.