Для вловлювання парів бензину, який випаровується з паливного бака, у всіх системах впорскування використовуються спеціальні адсорбери з активованим вугіллям.
Активоване вугілля, що знаходиться в спеціальній ємності, з'єднаної трубопроводом з паливним баком, добре поглинає пари бензину. Для видалення бензину з адсорбера його продувають повітрям. Пари бензину з адсорбера у впускний колектор подаються трубопроводом, що приєднаний до дросельного патрубка. Щоб робота двигуна при цьому не порушувалася, продування здійснюється тільки на певних режимах роботи двигуна. Для цього використовують спеціальні клапани, які відкриваються і закриваються за командою ЕБК.
Рис. 14. Схема роботи адсорбера: 1 – всмоктуване повітря; 2 – дросельна заслінка; 3 – впускний колектор двигуна; 4 – клапан продування адсорбера (посудина з активованим вугіллям); 5 – сигнал від ЕБК; 6 – адсорбер; 7 – атмо-сферне повітря; 8 – паливні пари в паливному баку.