V. Узагальнення та систематизація знань учнів.
— Як називається країна, в якій ми живемо?
— На якому материку розташована Україна?
— Назвіть міста України.
VI. Домашнє завдання.
Позначити на контурній карті великі міста України та місто, в якому проживаєте. Знайти і прочитати додаткову літературу про Україну та її столицю. Виконати завд. із зошита з друкованою основою.
№ уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____
Тема . Форми земної поверхні України.
Мета . Формувати уявлення про рівнинну і гірську поверхні; формувати вміння порівнювати предмети, визначати їх найістотніші ознаки; розвивати уяву, логічне мислення; виховувати любов до природи.
Обладнання . Фізична карта України, таблиці із зображенням форми поверхні суші, муляжі; фотографії форм поверхні своєї місцевості.
Хід уроку
I. Підсумок фенологічних спостережень.
II. Перевірка домашнього завдання.
1. Тестування.
1) У якій півкулі знаходиться на карті Україна?
а) у східній;
б) у західній.
2) На якому материку ми живемо?
а) Африка
б) Австралія;
в) Євразія.
3) Як називається столиця України?
а) Харків;
б) Одеса;
в) Київ.
4) Якими морями омивається Україна?
а) Чорним і Азовським;
б) Чорним і Середземним;
в) Азовським і Баренцевим.
5) Які гори простягаються на заході України?
а) Кримські;
б) Карпати;
в) Уральські.
6) Із скількома державами межує Україна?
а) п'ятьма;
б) двома;
в) сімома.
7) За площею Україна серед країн Європи...
а) найменша;
б) найбільша.
8) Найбільша річка України...
а) Дунай;
б) Південний Буг;
в) Дніпро.
Відповіді: 1) а; 2) в; 3) в; 4) а; 5) б; 6) в; 7) б; 8) в.
2. Індивідуальне опитування.
— Розповісти про розташування України на карті.
— Які додаткові відомості знайшли про Україну чи Київ?
III. Актуалізація опорних знань учнів.
Учитель пропонує розглянути малюнки чи фотографії з різними формами рельєфу.
— Які форми земної поверхні зображено?
— Які з них ви спостерігали? Де?
IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
— Сьогодні на уроці ми дізнаємося, що таке рівнини і гори. Отже, тема уроку: "Форми земної поверхні України".
Читайте також:
I. Актуалізація знань учнів I. Контроль і закріплення знань учнів I. Контроль, корекція та закріплення знань. I. Контроль, корекція та закріплення знань. I. Контроль, корекція та закріплення знань. I. Контроль, корекція та закріплення знань. I. Контроль, корекція та закріплення знань. I. Контроль, корекція та закріплення знань. I. Контроль, корекція та закріплення знань. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: