Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



IV. Осмислення учнями знань.

1. Робота з підручником.

Опрацювання статті у підручнику "Україна' на планеті Земля".

2. Відповіді на запитання.

— Як ви розумієте вислів: Україна — самостійна, незалежна країна?

— Яке місто є столицею нашої держави?

— З якими державами межує Україна?

— З якою державою кордон найдовший?

— Де знаходиться географічний центр Європи? Про що це свідчить?

— Якими морями омивається Україна?

— Які гори є в Україні?

3. Робота з контурними картами.

Позначити на них кордони України, місто Київ, річку Дніпро, Азовське і Чорне море, країни-сусіди України.

4. Гра "Піраміда міст" (робота в групах).

Користуючись картою, за 2 хв скласти із назв міст України піраміду так, щоб кожна наступна назва була на одну букву довша за попередню.

5. Гра "Розшифруй і покажи".

— Розшифруйте назви міст, річок, морів та покажіть їх на карті.

Південний Буг


Читайте також:

  1. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. II. Розвиток математичних знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 743

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
III. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу. | V. Узагальнення та систематизація знань учнів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.