IV. Осмислення учнями знань.
1. Робота з підручником.
Опрацювання статті у підручнику "Україна' на планеті Земля".
2. Відповіді на запитання.
— Як ви розумієте вислів: Україна — самостійна, незалежна країна?
— Яке місто є столицею нашої держави?
— З якими державами межує Україна?
— З якою державою кордон найдовший?
— Де знаходиться географічний центр Європи? Про що це свідчить?
— Якими морями омивається Україна?
— Які гори є в Україні?
3. Робота з контурними картами.
Позначити на них кордони України, місто Київ, річку Дніпро, Азовське і Чорне море, країни-сусіди України.
4. Гра "Піраміда міст" (робота в групах).
Користуючись картою, за 2 хв скласти із назв міст України піраміду так, щоб кожна наступна назва була на одну букву довша за попередню.
5. Гра "Розшифруй і покажи".
— Розшифруйте назви міст, річок, морів та покажіть їх на карті.
Південний Буг
Читайте також: - I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|