МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
VІІІ.Робота в парах.Вчимося мислити логічно Підбери правильне слово: - Каблучка – палець, шарф – (нога, шия, коліно, рука, живіт); - Капітан – команда; адмірал – (флот, батальйон, школа, армія); - Отара – вівці; череда – (гуси, корови, вовки, кури); - Долар – США; гривня – (Швеція, Росія, Україна, Польща); - Сир – молоко, пиріг – (м’ясо, курка, риба, борошно); - Покрівля – будівля, кришка – (фабрика, консервна банка, ферма, вулиця). ІХ. Робота з комп’ютером. Сьогодні ви працюватимете з програмою «Тетрравекс». Вам потрібно буде перетягувати квадратики з правого поля на ліве так, щоб кольори сусідніх трикутників були однаковими. Х. Підсумок уроку. - Що таке інформація? - А що таке інформаційні процеси?
Урок 11 Розробив вчитель початкових класів Нетішинської ЗОШ I-III ступенів №2 Вербова Ю.М. Тема Комп’ютерні мережі. Мета ü Ознайомити учнів із поняттям «комп’ютерна мережа», із складовими частинами та призначенням комп’ютерних мереж. ü Ознайомити з комп’ютерною програмою «Поштовий голуб: Україна» та сформувати навички роботи з нею. ü Розвивати логічне мислення, довільну увагу, пам’ять, уяву, зв’язне мовлення, потребу в розумовій роботі, інтелектуальній та творчій активності. ü Виховувати культуру поведінки в комп’ютерному класі, бережливе ставлення до комп’ютерноїтехніки, інтерес до вивчення предмета.
Обладнання: підручники «Сходинки до інформатики. 3 клас» (Г.В. Ломаковська, Г.О.Проценко, Й.Я. Ривкінд, Ф.М. Рівкінд), зошити з друкованою основою, програма «Сходинки до інформатики», картки із зашифрованими словами.
Хід уроку І. Організація класу. Вже дзвінок сигнал нам дав: Працювати час настав. Тож і ми часу не гаймо, Працювати починаймо. ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Майже на кожному уроці інформатики ви зустрічаєтеся із Ганнусею та Олесем, які допомагають вам дізнатися багато цікавого і корисного. Одного вечора Олесь зателефонував Ганнусі, і ось яка розмова відбулася між ними: - Доброго вечора, Ганнусю! Я такий гарний малюнок намалював на комп’ютері! Дуже хочу, щоб ти його побачила! - Нажаль, вже пізно, і сьогодні я не зможу до тебе прийти. Доведеться чекати до завтра. - Шкода! От якби можна було відправити мій малюнок прямо на твій комп’ютер! - Давай завтра на уроці інформатики запитаємо, як це можна зробити. - Згода! Читайте також:
|
||||||||
|