Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VІІІ.Робота в парах.

Вчимося мислити логічно

Підбери правильне слово:

- Каблучка – палець, шарф – (нога, шия, коліно, рука, живіт);

- Капітан – команда; адмірал – (флот, батальйон, школа, армія);

- Отара – вівці; череда – (гуси, корови, вовки, кури);

- Долар – США; гривня – (Швеція, Росія, Україна, Польща);

- Сир – молоко, пиріг – (м’ясо, курка, риба, борошно);

- Покрівля – будівля, кришка – (фабрика, консервна банка, ферма, вулиця).

ІХ. Робота з комп’ютером.

Сьогодні ви працюватимете з програмою «Тетрравекс». Вам потрібно буде перетягувати квадратики з правого поля на ліве так, щоб кольори сусідніх трикутників були однаковими.

Х. Підсумок уроку.

- Що таке інформація?

- А що таке інформаційні процеси?

 

 

Урок 11

Розробив вчитель початкових класів Нетішинської ЗОШ I-III ступенів №2 Вербова Ю.М.

Тема Комп’ютерні мережі.

Мета

ü Ознайомити учнів із поняттям «комп’ютерна мережа», із складовими частинами та призначенням комп’ютерних мереж.

ü Ознайомити з комп’ютерною програмою «Поштовий голуб: Україна» та сформувати навички роботи з нею.

ü Розвивати логічне мислення, довільну увагу, пам’ять, уяву, зв’язне мовлення, потребу в розумовій роботі, інтелектуальній та творчій активності.

ü Виховувати культуру поведінки в комп’ютерному класі, бережливе ставлення до комп’ютерноїтехніки, інтерес до вивчення предмета.

 

Обладнання: підручники «Сходинки до інформатики. 3 клас» (Г.В. Ломаковська, Г.О.Проценко, Й.Я. Ривкінд, Ф.М. Рівкінд), зошити з друкованою основою, програма «Сходинки до інформатики», картки із зашифрованими словами.

 

Хід уроку

І. Організація класу.

Вже дзвінок сигнал нам дав:

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

Працювати починаймо.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Майже на кожному уроці інформатики ви зустрічаєтеся із Ганнусею та Олесем, які допомагають вам дізнатися багато цікавого і корисного. Одного вечора Олесь зателефонував Ганнусі, і ось яка розмова відбулася між ними:

- Доброго вечора, Ганнусю! Я такий гарний малюнок намалював на комп’ютері! Дуже хочу, щоб ти його побачила!

- Нажаль, вже пізно, і сьогодні я не зможу до тебе прийти. Доведеться чекати до завтра.

- Шкода! От якби можна було відправити мій малюнок прямо на твій комп’ютер!

- Давай завтра на уроці інформатики запитаємо, як це можна зробити.

- Згода!


Читайте також:

  1. VІ.Робота в парах. Завдання від Елзіка.
  2. Выучите следующие диалоги в парах.
  3. Работа в парах. Заполните повестку в суд для Марты Монро.
  4. Работа в парах. Прочитайте и обсудите действия, необходимые при поиске работы. Внимательно ознакомившись с рекомендациями, поговорите с работодателем по телефону и в офисе.
  5. Работа в парах. Прочитайте резюме, обсудите с возможности соискателя получить работу юриста. Аргументируйте свою точку зрения, используя информацию из текста.
  6. Работа в парах. Соотнесите названия полицейских подразделений, данные в рамке, с их описаниями (1-9).
  7. Рекомендація: виконується у парах.
  8. Робота в парах.
  9. Робота в парах.




Переглядів: 660

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VІІ. Робота із зошитом. | ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.