Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Кросворд «Дводольні рослини»

        1.д          
      в          
      о          
      д          
      о          
      л          
      ь          
      н          
      і          

 

 

1. Рослина родини Пасльонові.

2. Рослина родини Розові.

3. Суцвіття вишні.

4. «Перуанські яблука».

5. Плід пасльону чорного.

6. Плодова культура родини Розові.

7. Кількість пелюсток квітів

родини Розові.

8. Рослина, у якої плід — збір­на кістянка.

9. Рослина родини Хрестоцві­ті, розмножується кореневищем.

Відповіді: 1. Дурман. 2. Айва. 3. Зонтик. 4. Помідори. 5. Ягода. 6. Яблуня.

7. П'ять. 8. Малина. 9. Хрін.

VІІ. Надання та пояснення домашнього завдання

 

Опрацювати § ст.

 

 

Для нотаток

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Тема 4. Різноманітність рослин

Дата уроку _________________

Конспект уроку

Тема: Водорості (зелені, бурі, червоні, діатомові).

Лабораторна робота №11 Будова зелених нитчастих водоростей
Мета:
Освітня:
сформувати в учнів уявлення про те, що водорості – нижчі рослини; ознайомити із середовищами їх існування; дати поняття “слань, талом”.
Розвиваюча:розвивати уміння виділяти головне у матеріалі, який вивчається; уміння пов’язувати будову і функції органів, робити висновки та узагальнення.
Виховна: виховувати бережливе ставлення до навколишнього середовища; виховувати спостережливість, пам’ять, увагу, уяву та інтерес до гідробіології.
Тип уроку. Засвоєння нових знань.
Матеріали та обладнання: схеми, малюнки, таблиці.
Основні поняття та терміни:водорість, слань, талом, нижчі рослини, спори, нитчасті водорості, пластинчасті водорості.

 


Читайте також:

  1. Кросворд 3
  2. КРОСВОРД «ЛИШАЙНИКИ»
  3. Кросфорд «Спорові рослини»
  4. Розв'язання кросворда
  5. Розв'язання кросворда
  6. Розв'язання кросворда
  7. Складання комплексного (або тематичного) фінансового кросворду
  8. Складання кросворду




Переглядів: 1609

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Хід уроку | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.