МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
КРОСВОРД «ЛИШАЙНИКИ»
По горизонталі: 1. Компонент лишайника. 4. Орган, у якому дозрівають спори. 8. Учений, який вперше виділив пеніцилін. 10. Інша назва цього лишайника — оленячий мох. 11. Яких тварин використовують для збору трюфелів? 13. Щільне переплетення гіфів на верхній і нижній поверхнях слані лишайника. 14. Тип росту лишайника. 16. Лишайники, у яких водорості рівномірно розташовані між гіфами гриба. 18. Гриб-паразит, що селиться на стовбурах дерев або пеньках. Його плодове тіло має форму підкови. 19. Органела грибної клітини, що містить клітинний сік. 22. Складова частина клітинної стінки грибної клітини. 23. Організми, що живляться органічною речовиною решток. 24. Один з видів лишайників. По вертикалі: 2. Скільки клітин утворює міцелій нижчого гриба? 3. Який шапковий гриб має плодове тіло, що знаходиться у грунті? 5. Цвілевий гриб. 6. Органи розмноження деяких лишайників, що являють собою вирости, утворені водоростями і гіфами. Можуть відламуватися, даючи початок новій слані. 7. Учений, який довів, що саме дріжджі викликають бродіння. 9. Запасна речовина грибної клітини. 12. Кульки, що складаються з водорості, обплутаної гіфами, і забезпечують розмноження. 15. Лишайники, у яких водорості нерівномірно розташовані між гіфами гриба. 17. Один із продуктів переробки лишайників. 20. Тіло лишайника. 21. Компонент лишайника. Відповіді По горизонталі: 1. Водорості. 4. Спорангій. 8. Флемінг. 10. Ягель. 11. Свині. 13. Кірка. 14. Необмежений. 16. Гомеомерні. 18. Трутовик. 19. Вакуоля. 22. Хітин. 23. Сапротрофи. 24. Бородач. По вертикалі: 2. Одну. 3. Трюфель. 5. Пеніцил. 6. Ізидії. 7. Пастер. 9. Глікоген. 12. Соредії. 15. Гетеромерні. 17. Ліки. 20. Слань. 21. Гриб. Виставлення оцінок та їх мотивація
Опрацювати § ст.
Для нотаток _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Дата уроку _________________ Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|