Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Конспект уроку

Тема:Практична робота №5 «Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості».

Мета:
Освітня:
ознайомити учнів із різноманітністю їстівних та отруйних грибів своєї місцевості.
Розвиваюча: розвивати уміння порівнювати різні гриби, робити висновки; розвивати уміння логічно мислити, спостерігати та узагальнювати вивчене.
Виховна: виховувати бережливе ставлення до оточуючого середовища.
Матеріали та обладнання: схеми, малюнки, таблиці.


Структура уроку

№ н/п Етап уроку Час хв.
І Організаційний момент  
ІІ Перевірка домашнього завдання  
ІІІ Актуалізація опорних знань та чуттєвого досвіду учнів  
ІV Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів  
V Сприймання та засвоєння учнями нового матеріалу  
Узагальнення та систематизація знань  
VIІ Підведення підсумків уроку  
VIII Надання та пояснення домашнього завдання  

 

ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Метод «Навчаючи – вчуся» (учні отримують картки із запитаннями теми уроку, ознайомившись із завданнями висловлюють свої думки по черзі. Після чого діляться новою інформацією, що дізнались від своїх однокласників).


ІІІ. Актуалізація опорних знань та чуттєвого досвіду учнів

ІV. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів
Поставити проблемне запитання:
- Чи можуть отруйні гриби призвести до смерті людини?

V. Сприймання та засвоєння учнями нового матеріалу

Розповідь про їстівні та отруйні гриби, їх подібні та відмінні риси.


VІ. Узагальнення та систематизація знань

Розпізнавання на картках їстівних та отруйних грибів.


VІІ. Підведення підсумків уроку

Підведення підсумків практичної роботи


VІІІ. Надання та пояснення домашнього завдання

Опрацювати § ст.

 

 

Для нотаток

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Дата уроку _________________

Конспект уроку

Тема: Значення грибів у природі та житті людини.

Мета:
Освітня:
узагальнити знання учнів про царство Гриби; розкрити корисне та шкідливе значення грибів у природі та житті людини; особливу увагу звернути на грибів-паразитів.
Розвиваюча: розвивати уміння порівнювати біологічні об’єкти живої природи між собою, уміння спостерігати, аналізувати та робити відповідні висновки і узагальнення.
Виховна: виховувати бережливе ставлення до оточуючого середовища, до грибів, сприяти навчанню правил збирання їстівних грибів та вміння надавати першу допомогу при отруєннях.
Матеріали та обладнання: схеми, малюнки.
Основні поняття та терміни: гриби-паразити, сажкові гриби, трутовики, фітофтора, іржасті гриби.

 


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. II.2. Культура конспектирования
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  9. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  10. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  11. III. Підсумки уроку
  12. III. ПІДСУМКИ УРОКУ




Переглядів: 766

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КРОСВОРД «ЛИШАЙНИКИ» | Структура уроку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.