Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Структура уроку

№ н/п Етап уроку Час хв.
І Організаційний момент
ІІ Перевірка домашнього завдання
ІІІ Актуалізація опорних знань та чуттєвого досвіду учнів
ІV Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів
V Сприймання та засвоєння учнями нового матеріалу
Узагальнення та систематизація знань
VIІ Підведення підсумків уроку
VIII Надання та пояснення домашнього завдання

 

ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент

ІІ. Перевірка домашнього завдання
ІІІ. Актуалізація опорних знань та чуттєвого досвіду учнів

Робота з малюнками.
- серед зображених малюнків грибів визначити їх назви;
- їстівні чи отруйні;
- трубчасті чи пластинчасті.

ІV. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів

Прослухати слова К.Ситника і поміркувати, чому він так говорив:
- гриби – неспокійні об’єкти біології. Вони швидше за багатьох інших організмів видозмінюються й утворюють незнайомі риси.

V. Сприймання та засвоєння учнями нового матеріалу

Значення грибів.
К о р и с н е.
1. Відіграють значну роль у колообігу речовин на планеті.
2. Вони мінералізують рослинні рештки, багаті на целюлозу та дубильні речовини.
3. Грунтові гриби беруть участь у ґрунтоутворенні.
4. Шапкові гриби складова частина живлення людини.
5. З білих грибів виділяють сполуки, які мають тонізуючі й протипухлинні властивості.
6. У народній медицині витяжкою з плодових тіл білого гриба змащують обморожені частини тіла для швидкого за живлення.
7. Маслюк застосовують при головному болю, а дощовик як кровоспинний засіб.
8. Зі смертельно небезпечної блідої поганки одержують речовину, якою лікують холеру.
9. З цвілевих грибів отримують антибіотики.
10. Ферменти грибів використовують для освітлення соків, вина, для руйнування залишків паперу, для гідролізу крохмалю.
11. Гриби використовують для біологічного методу боротьби із шкідниками с\г: буряковим довгоносиком, щитовками, комарами, сараною, хатніми мухами.
12. Із аспаргіла чорного виготовляють лимонну кислоту, вітаміни.
13. Дріжджі використовують в хлібопекарській промисловості, молочній, пивоваренні, виноробстві і спиртовій пром-ті.
14. Деякі цвілеві гриби використовують у сироварінні.
Ш к і д л и в е.
15. Цвілеві гриби шкодять харчові продукти, викликаючи гниль.
16. З цвілевих грибів відокремлюють речовини, що посилюють ріст рослин, для збільшення розмірів ягід безнасінних сортів винограду, з якого виготовляють родзинки.
17. Трутовики наносять шкоду лісам.
18. Гриби руйнують дерев’яні будинки (домовий гриб), шпали, фанеру.
19. Гриби руйнують лакофарбові покриття, метали, псують книги, тканини.
20. Гриби-паразити шкодять городні культури, цим втрачається урожай.
21. Гриби можуть бути збудниками шкірних хвороб, вражають легені, викликають гайморит, захворювання очей…
VІ. Узагальнення та систематизація знань
Повідомлення учнів про гриби із життєвого досвіду, про правила збирання грибів…

VІІ. Підведення підсумків уроку

Обговорення прислів’я:
- людина без знань однаково, що гриб: хоч на вигляд і міцний, а за землю погано тримається.

VІІІ. Надання та пояснення домашнього завдання

 

Опрацювати § ст.

 

 

Для нотаток

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  9. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  10. III. підсумки уроку
  11. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  12. III. ПІДСУМКИ УРОКУ




Переглядів: 762

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Конспект уроку | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.047 сек.