МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
РЕКОМЕНДАЦІЇ З ВИКОНАННЯ ГРАФІЧНОЇ ЧАСТИНИ.Графічна частина виконується на 1-м або 2-х аркушах формату А1. Виконання графічної частини проекту починається із креслення плану типового поверху, плану підвалу, і при необхідності плану горища (при верхнім розведенні системи опалення). Плани виконуються в масштабі 1:100 або 1:200, фрагменти планів - у масштабі 1:50, вузли систем - у масштабі 1:20 або 1:50. На планах указують: - координаційні вісі будинку й відстань між ними; - розмірні прив'язки установок систем, основних трубопроводів, технологічного встаткування до координаційних вісій або елементів будівельних конструкцій; - діаметри трубопроводів; - кількість секцій радіаторів; - позначення стояків систем опалення; - указують найменування приміщень. У найменуванні планів указують позначку чистої підлоги, наприклад: «План на позн. 6,000» або номер поверху, наприклад, «План 2-го поверху». Крім того, у графічній частині проекту зображується аксонометрична схема системи опалення. Схема виконується в аксонометричній фронтальній ізометричній проекції в масштабі 1:100 або 1:200, вузли схем - 1:10, 1:20 або 1:50. На схемах елементи систем показують умовними графічними позначеннями. При великій довжині й (або) складному розташуванні трубопроводів допускається зображувати їх з розривом у вигляді пунктирних ліній. Місця розривів позначається малими літерами. На схемах систем опалення вказують: - трубопроводи і їхні діаметри; - позначки рівня вісій трубопроводів; - ухили трубопроводів; - розміри горизонтальних ділянок трубопроводів (при наявності розривів); - запірно-регулюючу арматуру; - стояки систем опалення і їх позначення; - опалювальні прилади. ДОДАТОК 22. Умовні графічні позначення елементів санітарно-технічних систем (ДСТУ Б А.2.4-8-95, ГОСТ 21.205-93) [7]
ДОДАТОК 23. Приклад компоновки графічної частини
Додаток 24. Сортамент санітарно-технічних виробів для складання специфікації.
ДОДАТОК 25. Штампи основних надписів
Основний надпис на аркушах основного комплекту креслень
Основний надпис для текстових документів (перший аркуш)
Основний надпис для текстових документів
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|