Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Конкуренти

Вивчення конкурентів, тобто тих, з ким організації доводиться боротися за покупця й за ресурси, які вона прагне одержати із зовнішнього середовища, щоб забезпечити своє існування, займає особливе й дуже важливе місце в стратегічному управлінні. Таке вивчення спрямоване на те, щоб виявити слабкі й сильні сторони конкурентів і на базі цього побудувати свою стратегію конкурентної боротьби.

Конкурентне середовище формується не тільки внутрішньогалузевими конкурентами, що роблять аналогічну продукцію й реалізують її на тому самому ринку. Суб'єктами конкурентного середовища є й ті фірми, які можуть увійти на ринок, а також ті, які роблять продукт, що заміщає. Крім них на конкурентне середовище організації впливають покупці її продукту й постачальники, які, маючи силу до торгу, можуть помітно послабити позицію організації.

Багато фірм не приділяють належну увагу можливій загрозі з боку знову прийшли на їхній ринок і тому програють у конкурентній боротьбі саме ім. Про цьому дуже важливо пам'ятати й заздалегідь створювати бар'єри на шляху входження потенційних прибульців. Такими бар'єрами можуть бути поглиблена спеціалізація у виробництві продукту, низькі витрати за рахунок ефекту масштабу виробництва, контроль над каналами розподілу, використання місцевих особливостей, що дають перевагу в конкуренції, і т.п. Однак дуже важливо добре знати те, які бар'єри можуть зупинити або перешкодити потенційному прибульцеві вийти на ринок, і споруджувати саме ці бар'єри.

Дуже великою конкурентною силою володіють виробники продукції, що заміщає. Особливість трансформації ринку у випадку з появою продукту, що заміщає, полягає в тому, що, якщо їм був убитий ринок старого продукту, то він уже звичайно не піддається відновленню. Тому для того щоб зуміти гідно зустріти виклик з боку фірм, що роблять продукт, що заміщає, організація повинна мати достатній потенціал для переходу до створення продукту нового типу.


Читайте також:

  1. Конкуренти
  2. Конкуренти.
  3. Тема 8. Розділ «Маркетингове дослідження ринку авіаційних послуг та робіт»: сегментування, споживачі, конкуренти. Прогнозування попиту – 2 години
  4. Тема 8. Розділ «Маркетингове дослідження ринку туристичних послуг: сегментування, споживачі, конкуренти. Прогнозування попиту – 2 години




Переглядів: 960

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Постачальники | Ринок робочої сили

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.