МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 8. Розділ «Маркетингове дослідження ринку авіаційних послуг та робіт»: сегментування, споживачі, конкуренти. Прогнозування попиту – 2 години
Лекція № 8 Розділ «Маркетингове дослідження ринку авіаційних послуг та робіт»: сегментування, споживачі, конкуренти. Прогнозування попиту» – 2 години 8.1. Маркетингове дослідження у бізнес-плані, вимоги до проведення та оформлення. 8.2. Елементи та етапи проведення аналізу ринку авіаційних послуг та робіт: внутрішній та міжнародний ринок. 8.3. Аналіз динаміки попиту на міжнародному та внутрішньому ринку авіаційних послуг та робіт (за видами авіапослуг та робіт, за категоріями пасажирів, вантажу, пошти, цілей та об’єктів перевезень). 8.4. Оцінка стану конкуренції та конкурентоспроможності АП. 8.5. Прогнозування рівня попиту на послуги, роботи АП.
Навчальні цілі Прочитавши цей розділ, Ви: · з’ясуєте логіку проведення маркетингового дослідження на ринку авіаційних перевезень; · зрозумієте, як оформлюється отримана інформація; · з’ясуєте структуру показників, що обов’язково аналізуються; · усвідомите, яким чином визначається динаміка попиту на авіаційному ринку. Ключові терміни й поняття v Сегментація ринку; v Цільовий ринок фірми; v Місцезнаходження фірми; v Конкурентна позиція фірми; v Потенційний споживач; v Виробники туристичних послуг. Маркетингове дослідження у бізнес-плані, вимоги до проведення та оформлення Маркетингові дослідження — це система збирання, класифікація, аналіз і узагальнення даних щодо поведінки, потреб, відносин, мотивацій і т.д. окремих осіб і організацій в контексті їхньої економічної, політичної, суспільної і побутової діяльності. Маркетингове дослідження – це систематична підготовка й проведення різних обстежень, аналіз отриманих даних і подання результатів і висновків у вигляді, що відповідає конкретному маркетинговому завданню, що коштує перед компанією. Основні завдання маркетингових досліджень у бізнес-плані: - аналіз та прогнозні дослідження ринку; - визначення величини і динаміки попиту; - розрахунок місткості ринку та його окремих сегментів; - прогнозні дослідження обсягів збуту; - визначення конкурентних позицій підприємства; - визначення конкурентоспроможності авіа продукції та послуг АП; - дослідження поведінки споживачів авіакомпанії; - прогнозування обсягів попиту. Маркетингові дослідження підприємства. Проводять для визначення рівня власної конкурентоспроможності як здатності посісти відповідну позицію на конкретному ринку на підставі його реальних конкурентних переваг. Оцінка конкурентоспроможності підприємства — це порівняння його економічних характеристик, властивостей та марок товарів із аналогічними показниками пріоритетних конкурентів, що дозволяє визначити свої переваги над ними в конкретній сфері діяльності. Існують зовнішні та внутрішні конкурентні переваги: · зовнішні — базуються на відмінних якостях товару, що збільшує „ринкову силу” підприємства; · внутрішні — полягають у скороченні витрат чи налагодженні ефективнішої системи менеджменту, ніж у конкурентів, що дозволяє виробнику знизити собівартість товарів, а отже, і ціни. На підставі цих типів конкурентних переваг можна визначитися зі стратегією підприємства (рис.8.1).
Рисунок 8.1. - Типи конкурентних переваг і стратегій підприємства Читайте також:
|
||||||||
|