Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Етичний ідеал і самовиховання.

В умовах інтенсивного суспільного розвитку зростає роль етичних почав у всьому житті суспільства. В світі існує одностайна думка про те, що етичний ідеал спонукає до наслідування, для самовиховання потрібен еталон етично вихованої особи школяра, який повинен відповідати наступним показникам:

· працьовитість;

· творче відношення до праці;

· висока культура поведінки.

В своїй статті « Про етичне виховання Л.А.Замико, що вчаться» , А.А.Назаренко дають деякі корисні поради:

робота по етичному вихованню вчаться результативна при системному підході, що припускає педагогічну діагностику; використовування різноманітних методів виховання; включення вихованця в соціальні і всередині колективні відносини; інтенсивне залучення до діяльності з урахуванням позитивних якостей і здібностей, що є у нього; формування об'єктивної самооцінки; навчання методиці самостимуляції позитивної поведінки (самонавіяння, самосхвалення, самоосуд).

Психологічна підготовка до етичного самовиховання припускає формування соціального еталона особи в учбово-виховній роботі школи, організацію життя колективу на принципах гуманістичної моралі і включення кожного учня в процес свого етичного самоудосконалення.


Читайте також:

  1. IV. Закони ідеальних газів.
  2. IV. Самовиховання.
  3. N Художньо-естетичний
  4. А.А.Налчаджан виділяє: образ тіла (тілесне Я), наявне Я (справжнє-Я), динамічне-Я, фактичне-Я, ймовірне-Я, ідеалізоване-Я, уявне-Я та інші.
  5. Аналітичний і синтетичний облік власного капіталу та розкриття інформації у фінансовій звітності
  6. Аналітичний і синтетичний облік необоротних активів
  7. Аналітичний та синтетичний облік витрат на виробництво продукції
  8. Аналітичний та синтетичний облік ГП
  9. Аналітичний та синтетичний облік запасів
  10. Аналітичний та синтетичний облік оплати праці
  11. Арифметичний цикл ДЛЯ
  12. Атлетичний конгрес 1894 року та його значення.




Переглядів: 492

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рушійні сили і механізм самовиховання особи. | Від виховання до самовиховання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.