МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Від виховання до самовиховання.В книзі А.І.Кочетова « Організація самовиховання школярів» мовиться, що в молодшому шкільному віці межі самовиховання визначаються появою нового виду діяльності - навчання. Воно направлено на розвиток вольових якостей, відповідальності, колективізму і пов'язано з привчанням дитини до регулярного і добросовісного виконання учбових завдань. А.І.Кочетов пропонує правила сприяючі самовихованню: П'ять « треба» : 1. Завжди допомагати батькам. 2. Виконувати вимоги вчителів вчитися добросовісно. 3. Бути чесним. 4. Підпорядковувати особисті інтереси колективним. 5. Завжди і усюди проявляти сумлінність. П'ять « можна» : 1. Веселитися і грати, коли робота зроблена на « відмінно» . 2. Забувати образи, але пам'ятати, кого і за що ти образив сам. 3. Не сумувати при невдачах; якщо наполегливий, все одно вийде ! 4. Вчитися у інших, якщо вони краще тебе трудяться. 5. Питати, якщо не знаєш, просити допомогти, якщо не справляєшся сам. Це потрібно тобі самому! 1. Бути чесним! Сила людини в правді, слабкість його - брехня. 2. Бути працелюбним! Не боятися невдачі в новій справі. Хто наполегливий, той з невдач створить успіх, з поразок викує перемогу. 3. Бути чуйним і дбайливим! Пам'ятай, до тебе добре відноситимуться, якщо ти до інших добре відносишся. 4. Бути здоровим і охайним! Займайся уранішньою гімнастикою, загартовуйся, мийся до пояса холодною водою щодня, стеж за чистотою рук, годину в день виділяй на прогулянки і ще годину віддай праці або спорту. 5. Бути уважним, тренувати увагу! Хороша увага оберігає від помилок в навчанні і невдач в грі, праці, спорті. Цього робити не можна! 1. Вчитися без старання, ледаче і безвідповідальне. 2. Грубити і битися з однолітками, кривдити молодших. 3. Терпіти у себе недоліки, інакше вони тебе самого знищать. Будь сильнішим за свої слабкості. 4. Проходити мимо, коли поряд кривдять малюка, знущаються над товаришем, нахабно брешуть в очі чесним людям. 5. Критикувати інших, якщо сам страждаєш подібним же недоліком. П'ять « добре» : 1. Уміти володіти собою (не втрачатися, не боятися, не виходити з себе по дурницях) 2. Планувати кожний свій день. 3. Оцінювати свої вчинки. 4. Спочатку думати, а потім робити. 5. Братися спочатку за найважчі справи. Правила вводяться поступово. Спочатку дитина привчається жити відповідно до п'яти « треба» . Це означає, що до нього пред'являються підвищені вимоги при виконанні саме даних правил. Одночасно указується, що не можна робити і чому. Через деякий час можна підключати п'ять « добре» , оскільки вони значно складніше для розуміння і привчання. Читайте також:
|
||||||||
|