МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Від виховання до самовиховання.В книзі А.І.Кочетова « Організація самовиховання школярів» мовиться, що в молодшому шкільному віці межі самовиховання визначаються появою нового виду діяльності - навчання. Воно направлено на розвиток вольових якостей, відповідальності, колективізму і пов'язано з привчанням дитини до регулярного і добросовісного виконання учбових завдань. А.І.Кочетов пропонує правила сприяючі самовихованню: П'ять « треба» : 1. Завжди допомагати батькам. 2. Виконувати вимоги вчителів вчитися добросовісно. 3. Бути чесним. 4. Підпорядковувати особисті інтереси колективним. 5. Завжди і усюди проявляти сумлінність. П'ять « можна» : 1. Веселитися і грати, коли робота зроблена на « відмінно» . 2. Забувати образи, але пам'ятати, кого і за що ти образив сам. 3. Не сумувати при невдачах; якщо наполегливий, все одно вийде ! 4. Вчитися у інших, якщо вони краще тебе трудяться. 5. Питати, якщо не знаєш, просити допомогти, якщо не справляєшся сам. Це потрібно тобі самому! 1. Бути чесним! Сила людини в правді, слабкість його - брехня. 2. Бути працелюбним! Не боятися невдачі в новій справі. Хто наполегливий, той з невдач створить успіх, з поразок викує перемогу. 3. Бути чуйним і дбайливим! Пам'ятай, до тебе добре відноситимуться, якщо ти до інших добре відносишся. 4. Бути здоровим і охайним! Займайся уранішньою гімнастикою, загартовуйся, мийся до пояса холодною водою щодня, стеж за чистотою рук, годину в день виділяй на прогулянки і ще годину віддай праці або спорту. 5. Бути уважним, тренувати увагу! Хороша увага оберігає від помилок в навчанні і невдач в грі, праці, спорті. Цього робити не можна! 1. Вчитися без старання, ледаче і безвідповідальне. 2. Грубити і битися з однолітками, кривдити молодших. 3. Терпіти у себе недоліки, інакше вони тебе самого знищать. Будь сильнішим за свої слабкості. 4. Проходити мимо, коли поряд кривдять малюка, знущаються над товаришем, нахабно брешуть в очі чесним людям. 5. Критикувати інших, якщо сам страждаєш подібним же недоліком. П'ять « добре» : 1. Уміти володіти собою (не втрачатися, не боятися, не виходити з себе по дурницях) 2. Планувати кожний свій день. 3. Оцінювати свої вчинки. 4. Спочатку думати, а потім робити. 5. Братися спочатку за найважчі справи. Правила вводяться поступово. Спочатку дитина привчається жити відповідно до п'яти « треба» . Це означає, що до нього пред'являються підвищені вимоги при виконанні саме даних правил. Одночасно указується, що не можна робити і чому. Через деякий час можна підключати п'ять « добре» , оскільки вони значно складніше для розуміння і привчання. Читайте також:
|
||||||||
|