- надмірне зусилля при натискуванні на педаль, що призводить до блокування коліс і збільшення гальмового шляху. Не прийняття до увагу стану покриття дороги і шин;
- блокування коліс наприкінці гальмування через невміння своєчасно злегка послабити зусилля на педаль;
- "навалювання" на кермо внаслідок неправильної посадки або недостатнього затягування ременів безпеки, що може призвести до втрати повного контакту з сидінням, а отже, і з автомобілем. Ноги відіграють роль точок опору і втрачають здатність правильно диференціювати зусилля;
- передчасне вимкнення зчеплення, що підвищує схильність до блокування коліс та заносу автомобіля;
- спроба вирівняти автомобіль за допомогою рульового колеса під час заносу при натиснутій педалі гальма;
- застосування переривчастого гальмування замість ефективнішого ступінчастого;
- тривале блокування коліс при первинному зусиллі, що призводить до збільшення гальмового шляху. В такому випадку треба повністю припинити гальмування і повторити спробу;
- невміння швидко перемикати передачі з вищої на нищу з використанням проміжної подачі пального і одночасним гальмуванням, що часто призводить до блокування коліс і заносу автомобіля;
- безсистемне й безконтрольне прикладання зусиль до гальм, що спричинює збільшення гальмового шляху;
- зменшення гальмового зусилля при виконанні "перегазовки";
- різке гальмування на великій швидкості на ділянках, де ліві і праві колеса мають не однаковий коефіцієнт зчеплення з дорогою (наприклад, ліві колеса рухаються по сухій дорозі, а праві - по мокрому глинистому узбіччю, кризі). У цьому випадку виникають різні за величиною гальмові сили на колесах, що може призвести до перевертання або заносу автомобіля;
- гальмування безпосередньо на повороті, що може викликати занос автомобіля, особливо на слизькій дорозі.