Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вибір обмеження у режимі гальмування

При розрахунку режимів гальмування, повинні бути внесені обмеження за швидкістю, максимальною напругою та струмом якоря. Криві обмеження реостатного гальмуванні надані на рис. 10.1.

 
 
Обмеження по Uмах

 

 


Рис. 10.1- Обмеження реостатного гальмування

 

Обмеження за швидкістю (максимальна швидкість початку гальмування) для тролейбусів і трамвайних вагонів складає 16,6 м/с.

 

Обмеження за струмом якоря визначаємо зчепленням коліс з рейками (для трамвайних вагонів) і комутацією тягових двигунів (для тролейбусів). Обмеження за струмом якоря визначаємо комутацією тягових двигунів, величина Вmах не повинна перевищувати межу за зчепленням, а струм Iгmах не повинен перевищувати межу за комутацією:

 

Вmax ≤ 1000 ψ , (10.1)

 

де ψ – коефіцієнт зчеплення коліс з рейками (дорогою), ψ=0,2;

η – коефіцієнт використання зчіпної ваги, η=0,85...0,9

 

(10.2)

 

Криву обмеження за швидкістю розраховуємо за формулою, км/г:

 

, (10.3)

де: Iі - діапазон зміни струму, А;

Vі – швидкість у двигунному режимі відповідно до визначених струмів, км/г;

Rдв – сумарний опір двигуна,

Umax - максимальна напруга в режимі гальмування, В:

 

, (10.4)

Для тролейбусів приймається (2...2,5)Umax.

Криву обмеження за напрузі розраховуємо при повному й ослабленому полі.

Результати розрахунку заносимо до табл. 10.1.

 

Таблиця 10.1 – Дані для побудови обмеження з напругою

α(β) Iі, А Vгmах, км/год Umах, В
       
   
   

Читайте також:

  1. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  2. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  3. Q6 розраховують тільки при нестаціонарному режимі
  4. XV. Реалізація права вступників на вибір місця навчання
  5. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  6. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  7. Аналіз при двох обмеженнях
  8. Аналіз при наявності одного обмеження
  9. Аудиторська вибірка
  10. Аутогенне гальмування
  11. Багато вибіркові
  12. Багатоконтурні частотно-вибірні системи




Переглядів: 647

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Розрахунок максимальної гальмівної сили

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.