МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розрахунок максимальної гальмівної сили
Розраховуємо максимальну гальмівну силу Bг max: , (10.5)
де b – розрахункове уповільнення; wе(V) – питомий опір рухові на еквівалентному перегоні при середній швидкості гальмування Vср=6 м/с=21,6 км/год; κВ - коефіцієнт нерівномірності під час гальмування, приймається КВ = 0,12...0,15 Отриманні значення порівнюють з розрахунковими обмеженнями.
Розрахунок гальмівного опору Для реостатного гальмування для двигунів змішаного збудження з перевагою намагнічувальної сили послідовної обмотки використовується окремий нерегульований гальмівний опір, який використовують також при початку пуску для зниження моменту ТЕД при виборі люфтів у механічній передачі.
Величину максимального стабілізуючого опору визначаємо за формулою, Ом: , (10.6)
де Uc – напруга контактної мережі. Максимальний гальмівний струм розраховуємо, А:
, (10.7) де ; а0 , b0 - коефіцієнти апроксимації. Отриманні значення порівнюють з розрахунковими обмеженнями. Сумарний опір гальмівного кола визначається як, Ом: , (10.8)
де Vпг - швидкість початку гальмування; - магнітний потік при гальмуванні при максимальному гальмівному струмі: , (10.9) де . (10.10)
При цьому гальмівний опір дорівнює:
. (10.11) Розрахунок гальмівного опору прискорювача для двигунів послідовного збудження на початку гальмування визначаємо за формулою:
(10.12)
де vпг – швидкість початку гальмування, км/год (приймається 60 км/год); Iг – гальмовий струм початку гальмування, А (приймається Iсер=275 А); СФг – магнітний потік при гальмуванні, В∙г/км.
Магнітній потік при гальмуванні знаходимо за формулою
. (10.13)
Загальну кількість елементів прискорювача знаходимо за формулою
. (10.14)
Кількість елементів прискорювача на ослабленому полі визначаємо знаючи, що для пуску потрібно n елементів прискорювача (згідно з формулою (3.17): (10.15)
Кількість елементів на кожної позиції ОП визначаємо як
. (10.16)
Розподіл елементів за ступенями ослаблення поля розраховуємо як
, , (10.17) ...
Гальмові опори по позиціях ослаблення поля визначаютьза формулою
(10.18)
де R’дв – сумарний опір двигуна, пαі – кількість елементів на відповідній позиції прискорювача, для розрахунків приймається: пαі= пα=1, пαі= пα1, пαі= пα2, пαі=..., пαі= 50 ел., пαі= 30 ел., пαі= 15ел., пαі= 0 ел.( для 50-і, 30-і, 15-і, 0 ел. α=1)
10.4. Розрахунок швидкостей для побудови гальмівних характеристик Розрахунок швидкостей для побудови гальмівних характеристик визначаємо за формулами: - для двигунів змішаного збудження: , (10.19) - для двигунів послідовного збудження:
де - діапазон зміни струму при гальмуванні для даного рухомого складу, А;
, (10.20)
де - діапазон зміни гальмівної сили при відповідному струмі:
- для двигунів змішаного збудження: , (10.21) - для двигунів послідовного збудження:
Магнітні й електричні втрати визначають із сумарних витрат у двигуні й редукторі через ККД , Дж:
, (10.22)
де - ККД при повному полі (обирається за вихідними даними). Магнітні втрати визначають за формулою, Дж
, (10.23)
Наступним етапом розрахунків є побудова гальмівної характеристики В=f(Іі). Її будують на основі формули, Н:
, (10.24)
де Вем - електромагнітна сила, H:
, (10.25) В-сила гальмування від втрат, H:
, (10.26)
де Vдв - швидкість у двигунному режимі при І=Іг Розрахунок доцільно вести у вигляді таблиці.
Таблиця 10.2 – Дані для побудови гальмівних характеристик
За таблицею будуємо гальмівні характеристики. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|