МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розрахунок максимальної гальмівної сили
Розраховуємо максимальну гальмівну силу Bг max: , (10.5)
де b – розрахункове уповільнення; wе(V) – питомий опір рухові на еквівалентному перегоні при середній швидкості гальмування Vср=6 м/с=21,6 км/год; κВ - коефіцієнт нерівномірності під час гальмування, приймається КВ = 0,12...0,15 Отриманні значення порівнюють з розрахунковими обмеженнями.
Розрахунок гальмівного опору Для реостатного гальмування для двигунів змішаного збудження з перевагою намагнічувальної сили послідовної обмотки використовується окремий нерегульований гальмівний опір, який використовують також при початку пуску для зниження моменту ТЕД при виборі люфтів у механічній передачі.
Величину максимального стабілізуючого опору визначаємо за формулою, Ом: , (10.6)
де Uc – напруга контактної мережі. Максимальний гальмівний струм розраховуємо, А:
, (10.7) де ; а0 , b0 - коефіцієнти апроксимації. Отриманні значення порівнюють з розрахунковими обмеженнями. Сумарний опір гальмівного кола визначається як, Ом: , (10.8)
де Vпг - швидкість початку гальмування; - магнітний потік при гальмуванні при максимальному гальмівному струмі: , (10.9) де . (10.10)
При цьому гальмівний опір дорівнює:
. (10.11) Розрахунок гальмівного опору прискорювача для двигунів послідовного збудження на початку гальмування визначаємо за формулою:
(10.12)
де vпг – швидкість початку гальмування, км/год (приймається 60 км/год); Iг – гальмовий струм початку гальмування, А (приймається Iсер=275 А); СФг – магнітний потік при гальмуванні, В∙г/км.
Магнітній потік при гальмуванні знаходимо за формулою
. (10.13)
Загальну кількість елементів прискорювача знаходимо за формулою
. (10.14)
Кількість елементів прискорювача на ослабленому полі визначаємо знаючи, що для пуску потрібно n елементів прискорювача (згідно з формулою (3.17): (10.15)
Кількість елементів на кожної позиції ОП визначаємо як
. (10.16)
Розподіл елементів за ступенями ослаблення поля розраховуємо як
, , (10.17) ...
Гальмові опори по позиціях ослаблення поля визначаютьза формулою
(10.18)
де R’дв – сумарний опір двигуна, пαі – кількість елементів на відповідній позиції прискорювача, для розрахунків приймається: пαі= пα=1, пαі= пα1, пαі= пα2, пαі=..., пαі= 50 ел., пαі= 30 ел., пαі= 15ел., пαі= 0 ел.( для 50-і, 30-і, 15-і, 0 ел. α=1)
10.4. Розрахунок швидкостей для побудови гальмівних характеристик Розрахунок швидкостей для побудови гальмівних характеристик визначаємо за формулами: - для двигунів змішаного збудження: , (10.19) - для двигунів послідовного збудження:
де - діапазон зміни струму при гальмуванні для даного рухомого складу, А;
, (10.20)
де - діапазон зміни гальмівної сили при відповідному струмі:
- для двигунів змішаного збудження: , (10.21) - для двигунів послідовного збудження:
Магнітні й електричні втрати визначають із сумарних витрат у двигуні й редукторі через ККД , Дж:
, (10.22)
де - ККД при повному полі (обирається за вихідними даними). Магнітні втрати визначають за формулою, Дж
, (10.23)
Наступним етапом розрахунків є побудова гальмівної характеристики В=f(Іі). Її будують на основі формули, Н:
, (10.24)
де Вем - електромагнітна сила, H:
, (10.25) В-сила гальмування від втрат, H:
, (10.26)
де Vдв - швидкість у двигунному режимі при І=Іг Розрахунок доцільно вести у вигляді таблиці.
Таблиця 10.2 – Дані для побудови гальмівних характеристик
За таблицею будуємо гальмівні характеристики. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|