За результатами обстеження небезпечної ділянки визначаються найбільш ефективні заходи щодо усунення причин аварійності:
- забезпечення рівності проїжджої частини, зміцнення узбіч, застосування шорсткуватої поверхневої обробки на небезпечних ділянках доріг (населені пункти, підходи до мостів, спуски, перетинання, криві малого радіусу, високі насипи);
- розширення проїжджої частини (на кривих) у плані малого радіусу, штучних спорудженнях, розширення узбіч;
- влаштування додаткових смуг руху на підйомах, спусках і на ділянках з низької пропускною здатністю;
- влаштування віражів на кривих у плані малого радіусу;
- поліпшення умов видимості на кривих у плані і подовжньому профілі;
- будівництво перехідно-швидкісних смуг на перетинаннях в одному і різних рівнях;
- будівництво "заїзних кишень" на зупинках суспільного транспорту;
- влаштування каналізованих перетинань в одному рівні. Закриття "диких з'їздів";
- будівництво обходів населених пунктів;
- будівництво площадок відпочинку, ліній зв'язків на дорогах;
- установка огороджень на небезпечних ділянках і зменшення ухилу укосів;
- будівництво тротуарів і пішохідних доріжок у населених пунктах;
- освітлення проїжджої частини в населених пунктах та інших небезпечних місцях на дорогах і вулицях;
- влаштування велосипедних доріжок, будівництво підземних пішохідних переходів;
- влаштування додаткових смуг на автомобільних дорогах у зоні залізничних переїздів;