Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок виконання роботи

6.3.1 Зниження тиску в паливній системі

Паливна система інжекторного двигуна працює при високому тиску. Перед діагностикою гідравлічної частини манометром без використання спеціального клапана або проведенням інших робіт з системою живлення необхідно знизити тиск в системі живлення. Для цього необхідно видалити запобіжник паливного насоса, реле або від'єднати дріт заземлення від до клеми паливного насоса. Далі обертати коленвал стартером або запустити двигун, поки він не заглухне. Тиск в паливній системі не може бути знижено шляхом зняття реле форсунок, оскільки при знятті цього реле форсунки не включатимуться і тиск не зменшиться.

6.3.2 Перевірка продуктивності паливної системи

Продуктивність паливної системи є надійним показ-ником відсутності витоків палива. Якщо тиск знаходиться в нормі, але продуктивність системи низка, необхідно знайти причину цього явища.

Для перевірки продуктивності від'єднайте зворотний шланг паливної системи за регулятором тиску і опустите його в мірну ємність (рис. 6.6).

Далі включіть паливний насос, запустивши двигун на оборотах холостого ходу або поставивши перемичку в обхід реле паливного насоса і заміряйте продуктивність паливної системи. Для справної системи розподіленого уприскування витрата палива повинна бути не менше 2,0 л/хв. Для справної системи центрального уприскування витрата палива повинна бути не менше 1,0 л/хв. Якщо витрата дуже мала, пере-конайтеся у відсутності наступних несправностей: засмічення паливного фільтра, перегин або засмічення паливопроводів, засмічення на виході з паливного бака.

6.3.3 Перевірка тиску в паливній системі на непрацюючому двигуні

Для цієї перевірки знадобиться манометр і перехідник для підключення манометра до паливної системи. Спочатку скиньте тиск в паливній системі (див. вище). Далі підключіть манометр до напірного топлівопроводу (рис. 6.7): для системи розподіленого уприскування - перед паливною магістраллю; для системи центрального уприскування - перед форсункою в корпусі дросельної заслінки.

 

 

 

Рисунок 6.6 – Перевірка продуктивності

паливної системи

 

Подайте живлення на насос в обхід реле. Альтер-нативний метод збільшення тиску в паливній системі - кілька разів включити і вимкнути запалення. Запишіть значення тиску і порівняйте його з технічними даними. У більшості систем розподіленого уприскування тиск в паливній системі складає 0,25-0,35 МПа. У більшості систем центрального уприскування тиск в паливній системі складає близько 0,1 МПа.

6.3.4 Перевірка тиску в паливній системі на пра-цюючому двигуні

Підключіть реле паливного насоса. Запустіть двигун на оборотах холостого ходу. Запишіть тиск палива (він повинен бути на 0,5 атм нижче, ніж для непрацюючого двигуна). Від'єднайте від регулятора тиску вакуумний шланг і заткніть його. Запишіть значення тиску (воно повинне бути таким же, як і для непрацюючого двигуна). Вийміть пробку з вакуум-ного шланга і під'єднайте його до регулятора тиску. Тиск палива повинен знизитися на 0,5 атм. Якщо тиск палива дуже малий, виконайте перевірку відповідно до п. 6.3.5. Якщо тиск палива дуже великий, то виконайте перевірку відповідно до п. 6.3.6.

 

Рисунок 6.7 – Перевірка тиску в паливній системі

 

6.3.5 Перевірка низького тиску в паливній системі

Ненадовго перетисніть поворотний шланг між регуля-тором тиску і паливним баком. Якщо тиск підвищився, це означає, що регулятор тиску несправний. Низький тиск і його повільне зростання зазвичай свідчать про засмічення па-ливного фільтру і шлангів паливної системи. Зазвичай ця несправність діагностується при вимірюванні продуктивності паливної системи. Переконайтеся у відсутності витоків у форсунках. Якщо тиск залишається низьким і витоків палива не виявлено, це означає, що несправний паливний насос.

6.3.6 Перевірка високого тиску в паливній системі

Попередження:якщо паливоприводи або хомути гумо-вих шлангів паливної системи мають ненадійне з'єднання, вони можуть привести до витоку палива при випробуванні. Проведіть це випробування максимально швидко. Якщо тиск в системі перевищить максимальний тиск манометра, негайно припините випробування.

Від'єднайте зворотний шланг від регулятора тиску. Під'єднайте тимчасовим шлангом регулятор тиску до ємності і запустить двигун. Якщо тиск залишається високим, замініть регулятор тиску. Якщо тиск став нормальним, прочистіть зворотний шланг.

Запустіть паливний насос в обхід реле і ненадовго пережміть зворотний паливопровід. Тиск в системі повинен досягти максимального значення. Для систем розподіленого вприскування – 0,5-0,6 МПа, для систем центрального вприс-кування – біля 0,3 МПа. Якщо тиск в системі не досяг макси-мального, це указує на несправність паливного насоса.

6.3.7 Перевірка залишкового тиску в паливній системі

Скиньте тиск в паливній системі. Підключить манометр до напірного паливопроводу (перед паливною магістраллю). З'єднайте всі шланги і трубки паливної системи. Запустіть двигун на холостих оборотах і прогрійте його до робочої температури. Запишіть покази манометра і заглушіть двигун. Тиск не повинен зменшуватися швидше, ніж на 0,05 МПа/хв. Дуже швидке зниження тиску в системі не робить вплив на роботу двигуна, проте викликає утруднений пуск гарячого двигуна. Далі вимкніть запалення і одночасно пережміть зворотний шланг. Якщо зниження тиску все одно відбувається дуже швидко, перевірте зворотний клапан паливного насоса.

6.3.8 Перевірка паливного насоса карбюраторного двигуна за допомогою манометр-вакуумметра

Для перевірки паливного насоса карбюраторного двигуна за допомогою манометр-вакуумметра, необхідно прогріти двигун до стійкої роботи при малій частоті обертання в режимі холостого ходу; по черзі від’єднати всмоктувальний та нагнітальний паливопровіди від карбюратора; по черзі приєднати через трійник манометр-вакуумметр; нагнітати паливо важелем ручної підкачки бензонасосу, а при відсутності важеля запустити двигун і дати йому попрацювати 10 - 20 с на малій частоті обертання. По шкалі манометр-вакуумметра відрахувати тиск (розрідження), що розвивається паливним насосом. Для перевірки герметичності клапанів зупинити двигун, перетиснути нагнітальний шланг і визначити падіння тиску за 30 с. Клапани паливного насоса вважаються справними, якщо падіння тиску за цей час не перевищить 10 кПа; знову запустити двигун і, давши йому попрацювати 10...15 с, зупинити. Визначити падіння тиску за 30 с і порівняти його з падінням тиску, отриманим при попередній перевірці. Більш швидке падіння тиску при повторній перевірці буде вказувати на нещільність паливного клапана карбюратора.

6.3.9 Перевірка складу суміші приладом для оптичної оцінки процесу згорання

Вкрутіть замість штатної свічки двигуна свічку запалювання з прозорим вікном. Визначить склад суміші візуально оцінивши колір полум’я в процесі згорання. За необхідності повільним закручуванням гвинта якості карбюратора потрібно добитися, щоб колір полум'я перейшов у блакитний. Якщо полум'я, що спостерігається в дзеркальце, має жовтогарячий колір, це свідчить про багату суміш. Блакитний колір полум'я свідчить про оптимальний склад суміші, а світло-блакитний колір є ознакою збіднення суміші.

6.3.10 Перевірка токсичності відпрацьованих газів газоаналізатором

Включить газоаналізатор і прогрійте його 5 хвилин. Одночасно запустіть двигун і прогрійте його до робочої температури на оборотах холостого хода. Вставте у трубу вихлопного тракту зонд газоаналізатора, включить насос газоаналізатора і через 30 секунд зчитайте покази. За необхідності повільним закручуванням гвинта якості карбюратора потрібно добитися, щоб вміст СО на оборотах холостого хода склав 1,5 %.

 

6.4 Обробка результатів досліду

Дослідження параметрів гідравлічної частини системи уприскування палива в даній лабораторній роботі буде виконуватись на базі системи уприскування палива Ford EEC IV. Дослідження параметрів гідравлічної частини системи подачі палива карбюраторного двигуна в даній лабораторній роботі буде виконуватись на базі системи подачі палива автомобіля Москвич-2140.

Ознайомтесь з лабораторними установками та їх гідравлічними схемами, розміщенням на двигунах елементів гідравлічної системи. Ознайомтесь за вказівкою викладача з особливостями функціонування та перевірки елементів гідравлічної системи. Результати досліджень занесіть в табл. 6.1.

 

Таблиця 6.1 – Результати експериментів

Параметри, що діагностується Результати вимірювань
Норма-тивне значення Фактич-не значення
Продуктивність паливної систе-ми інжекторного двигуна з розподіленою системою впор-скування, л/хв.    

 

Закінчення таблиці 6.1

Робочий тиск в паливній системі інжекторного двигуна з розпо-діленою системою впорскування на непрацюючому двигуні, МПа    
Робочий тиск в паливній системі інжекторного двигуна з розпо-діленою системою впорскування на працюючому двигуні, МПа    
Максимальний тиск в паливній системі інжекторного двигуна з розподіленою системою впор-скування, МПа    
Падіння залишкового тиску інжекторного двигуна з розпо-діленою системою впорс-кування, МПа/хв.    
Робочий тиск в лінії нагнітання паливної системи карбюратор-ного двигуна, МПа    
Розрідження в лінії всмокту-вання паливної системи карбю-раторного двигуна, МПа    

 

Зробіть висновок щодо стану гідравлічних частин системи подачі палива.

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. III. Виконання бюджету
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  12. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи




Переглядів: 509

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Діагностика гідравлічних | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.