Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Інсценування (з’ясувати, що необхідно для здоров’я)

Об’єднати дітей у три групи. У 1 групі у хворого болить живіт, у 2 групі – зуби, у 3 групі – хворий застудився. Діти беруть свої іграшки і розподіляють ролі: один – хворий, інші повинні визначити причини хвороби, дати хворому поради, використовуючи таблички на дошці.

Висновок:

1 - щоб не болів живіт, треба: «МИТИ РУКИ», «ЇСТИ ПОМИТІ ОВОЧІ І ФРУКТИ», «ПРАВИЛЬНО ХАРЧУВАТИСЯ», «НЕ ЇСТИ БАГАТО СОЛОДОЩІВ»;

2 - щоб не боліли зуби, треба: «ЇСТИ ПОМИТІ ОВОЧІ І ФРУКТИ», «ВІДВІДУВАТИ СТОМАТОЛОГА», «НЕ ЇСТИ БАГАТО СОЛОДОЩІВ»;

3 - щоб не боятися застуди, треба: «РОБИТИ ЗАРЯДКУ», «ЇСТИ ПОМИТІ ОВОЧІ І ФРУКТИ», «ОБЛИВАТИСЯ», «ВЧАСНО ЛЯГАТИ СПАТИ», «ГУЛЯТИ НА СВІЖОМУ ПОВІТРІ».

- Розкажіть, як у вашій сім’ї турбуються про хворого? Як ви допомагаєте тому, хто захворів?

Підсумкове завдання (закріпити отримані знання)

1. Назвати ознаки здоров’я і ознаки хвороби. Учитель називає ознаку хвороби: «У хворого щось болить». Діти відповідають ознакою здоров’я: «А в здорового нічого не болить».

« У хворого поганий сон. У здорового міцний сон».

«У хворого слабкість з ранку до вечора. Здоровий бадьорий з ранку до вечора.»

«У хворого поганий апетит. У здорового хороший апетит».

«У хворого поганий настрій. У здорового гарний настрій».

«Хворого не цікавлять навчання та ігри. Здоровий цікавиться навчанням і іграми».

2. Прочитати і відгадати загадки у підручнику на с. 13. (Дбати, займатись, спати, фрукти, пломбувати, хворіти).

3. Виконати завдання в зошиті на с. 9. Зробити висновок: щоб хвороба не зіпсувала планів, слід турбуватися про здоров’я.

 

 


 

ЯК ЗАХИСТИТИСЯ ВІД ІНФЕКЦІЙ

Мета

Ознайомити дітей із шляхами потрапляння інфекції в організм людини, засобами захисту від інфекцій та правилами поведінки з інфекційними хворими.

 

Результати навчання

Наприкінці заняття учні мають уміти:

  • назвати ознаки інфекційної хвороби;
  • пояснити, як мікроби потрапляють в організм;
  • розказати про засоби захисту від мікробів;
  • розказати про шляхи зміцнення імунітету;
  • продемонструвати правила поведінки під час карантину.

Обладнання і матеріали

  • Таблички зі словами «СОНЦЕ», «МИЛО», «ЙОД», «ЗЕЛЕНКА», «КИП’ЯТІННЯ», «ХОЛОД», «ЦИБУЛЯ», «ЧАСНИК», «ЛИМОН»;
  • ватман для колективного плаката;
  • аркуші паперу на кожного учня;
  • малюнок мікроскопа.
  • Робочий зошит (с.10-11)

Що підготувати заздалегідь

· Дізнатися у батьків, проти яких хвороб їх дітям робили щеплення;

· кожному учневі принести з дому захисну маску.

 

Орієнтовний план тренінгу

Стартові завдання 6 хв.
Інформаційне повідомлення 4 хв.
Практична робота 7 хв.
Мозковий штурм 8 хв.
Руханка 2 хв.
Проблемна ситуація 4 хв.
Підсумкове завдання 4 хв.

Читайте також:

  1. Б) Напишіть правильні речення де необхідно.
  2. Б. Новостворена вартість, яка складається з вартості необхідного продукту (НП) і вартості додаткового продукту ( ДП).
  3. В. Налякати, сказавши, що тоді необхідно буде зробити внутрішньом'язову ін'єкцію.
  4. Вартість є однією з основних ознак товару. Щоб продати права на об'єкти інтелектуальної власності чи ви­користати їх у власному виробництві, необхідно визначити їхню вартість.
  5. ВИБІР І ВИЗНАЧЕННЯ НЕОБХІДНОЇ КІЛЬКОСТІ МАШИН ТА ОБЛАДНАННЯ
  6. Вивчення наявної санаційної концепції та збір необхідної інформації.
  7. Визначаючи сутність девіантної поведінки, необхідно зазначити, що вона поділяється на два типи.
  8. Визначення необхідного обсягу та джерел фінансування виробничих інвестицій.
  9. ВИЗНАЧЕННЯ НЕОБХІДНОГО СТУПЕНЯ ОЧИЩЕННЯ ПО БПКПОЛН.
  10. ВИЗНАЧЕННЯ НЕОБХІДНОГО СТУПЕНЯ ОЧИЩЕННЯ ПО ЗВАЖЕНИХ РЕЧОВИНАХ.
  11. ВИЗНАЧЕННЯ НЕОБХІДНОГО СТУПЕНЯ ОЧИЩЕННЯ.
  12. Визначення необхідного технологічного обладнання та пристроїв для виконання технологічних операцій і розробка вимог, яким повинний відповідати кожен тип оснастки




Переглядів: 374

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового) | Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.