Інсценування (з’ясувати, що необхідно для здоров’я)
Об’єднати дітей у три групи. У 1 групі у хворого болить живіт, у 2 групі – зуби, у 3 групі – хворий застудився. Діти беруть свої іграшки і розподіляють ролі: один – хворий, інші повинні визначити причини хвороби, дати хворому поради, використовуючи таблички на дошці.
Висновок:
1 - щоб не болів живіт, треба: «МИТИ РУКИ», «ЇСТИ ПОМИТІ ОВОЧІ І ФРУКТИ», «ПРАВИЛЬНО ХАРЧУВАТИСЯ», «НЕ ЇСТИ БАГАТО СОЛОДОЩІВ»;
2 - щоб не боліли зуби, треба: «ЇСТИ ПОМИТІ ОВОЧІ І ФРУКТИ», «ВІДВІДУВАТИ СТОМАТОЛОГА», «НЕ ЇСТИ БАГАТО СОЛОДОЩІВ»;
3 - щоб не боятися застуди, треба: «РОБИТИ ЗАРЯДКУ», «ЇСТИ ПОМИТІ ОВОЧІ І ФРУКТИ», «ОБЛИВАТИСЯ», «ВЧАСНО ЛЯГАТИ СПАТИ», «ГУЛЯТИ НА СВІЖОМУ ПОВІТРІ».
- Розкажіть, як у вашій сім’ї турбуються про хворого? Як ви допомагаєте тому, хто захворів?
Підсумкове завдання (закріпити отримані знання)
1. Назвати ознаки здоров’я і ознаки хвороби. Учитель називає ознаку хвороби: «У хворого щось болить». Діти відповідають ознакою здоров’я: «А в здорового нічого не болить».
« У хворого поганий сон. У здорового міцний сон».
«У хворого слабкість з ранку до вечора. Здоровий бадьорий з ранку до вечора.»
«У хворого поганий апетит. У здорового хороший апетит».
«У хворого поганий настрій. У здорового гарний настрій».
«Хворого не цікавлять навчання та ігри. Здоровий цікавиться навчанням і іграми».
2. Прочитати і відгадати загадки у підручнику на с. 13. (Дбати, займатись, спати, фрукти, пломбувати, хворіти).
3. Виконати завдання в зошиті на с. 9. Зробити висновок: щоб хвороба не зіпсувала планів, слід турбуватися про здоров’я.
ЯК ЗАХИСТИТИСЯ ВІД ІНФЕКЦІЙ
Мета
Ознайомити дітей із шляхами потрапляння інфекції в організм людини, засобами захисту від інфекцій та правилами поведінки з інфекційними хворими.
Результати навчання
Наприкінці заняття учні мають уміти:
назвати ознаки інфекційної хвороби;
пояснити, як мікроби потрапляють в організм;
розказати про засоби захисту від мікробів;
розказати про шляхи зміцнення імунітету;
продемонструвати правила поведінки під час карантину.
Обладнання і матеріали
Таблички зі словами «СОНЦЕ», «МИЛО», «ЙОД», «ЗЕЛЕНКА», «КИП’ЯТІННЯ», «ХОЛОД», «ЦИБУЛЯ», «ЧАСНИК», «ЛИМОН»;
ватман для колективного плаката;
аркуші паперу на кожного учня;
малюнок мікроскопа.
Робочий зошит (с.10-11)
Що підготувати заздалегідь
· Дізнатися у батьків, проти яких хвороб їх дітям робили щеплення;