Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового)
1. Наголосити, що на розвиток дитини дуже впливає її здоров’я.
2. Назвати тему і завдання уроку.
- Привітайте один одного, бажаючи здоров’я. (Доброго здоров’я, здрастуйте, здоровенькі були). З давніх давен у привітанні люди бажали один одному здоров’я. Бо здоров’я – це головне.
3. Розглянути малюнок на с. 10 підручника. Прочитайте пояснення дітей, чому здоров’я таке важливе для людини.
4. Прочитати на дошці прислів’я про здоров’я. Запропонувати дітям розказати і пояснити підготовлені вдома прислів’я.
5. Виконати завдання перше в зошиті на с. 8.
Інформаційне повідомлення (з’ясувати ознаки здоров’я і хвороби)
Прочитати ознаки здоров’я на с. 10 підручника. Запропонувати дітям піднімати руку, якщо вони мають цю ознаку.
Прочитати ознаки хвороби на с. 11 підручника, запропонувавши кожну ознаку зображувати пантомімою.
- Пригадайте ті випадки, коли ви хворіли. Яким вашим планам завадила ваша хвороба? (Відповіді дітей). Отож, слід турбуватися про своє здоров’я, щоб хвороби не стали на заваді вашим планам.
Виконати завдання друге в зошиті на с. 8. Вибрати ознаки здоров’я: міцний сон, хороший апетит, веселий настрій, бадьорість.
Робота в групах (вчити визначати ознаки хвороби)
Об’єднатися в групи по 4 учні. Розглянути малюнки у підручнику на с.11, обговорити і назвати хвороби у дітей. Відповіді починати так: «Наша група вважає, що…».
(У першої дівчинки віспа, у другої дівчинки болять зуби, у хлопчика застуда, другий хлопчик зламав ногу).
Руханка (виконати рухливі вправи)
Прочитати вірш на с.12 підручника. Пояснити значення слова «періщить» - сильно б’є, січе, шмагає, йде безперервно.
Проговорюючи рядок за рядком, виконати рухливі вправи.
Робота в парах (прищеплювати навички самоаналізу)
Об’єднати дітей у пари. Запропонувати дітям дати відповіді на питання у підручнику на с. 11.
- Назвіть, що стало причиною вашої хвороби. (Відповіді дітей). Тож зараз ми спробуємо з’ясувати, що потрібно робити, щоб не хворіти.