Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Руханка (виконати рухливі вправи і вивчити назви частин тіла людини)

Запропонувати дітям стати парами обличчям одне до одного. Вчитель називає частини тіла, зображені у підручнику на с. 8. Діти шукають цю частину тіла на собі, а потім на сусідові.

- Присядьте, зігнувши ноги у колінах.

- Торкніться підборіддям до лівої ключиці, правої ключиці.

- Зведіть лопатки.

- Зігніть – розігніть руки в ліктях.

- Як ви гадаєте, що росте у людини все життя? (Волосся та нігті. Деякий час вони ростуть навіть після смерті людини).

Запропонувати розкрити зошит на с. 6-7. Паралельно працювати на обох сторінках: обвести частину тіла на с. 6 – підписати на с. 7.

 

Інформаційне повідомлення (ознайомити з зубами людини)

У людини 20 молочних зубів: 8 різців (по 4 вгорі і внизу), 4 ікла (по 2 вгорі і внизу), 8 молярів (по 4 вгорі і внизу). В період з 6 до 12 років молочні зуби замінюються постійними. Постійних зубів у людини 28 або 32 – 4 так званих зубів мудрості. Відсутність зубів мудрості є нормою.

Розглянути малюнки зубів у підручнику на с. 8. порахувати молочні та постійні зуби.

Підсумкове завдання (закріпити отримані знання)

1. Чого ви навчилися на сьогоднішньому уроці.

2. Відгадайте загадки на с. 9 підручника про те, що допомагає нам рости здоровими. (Умивання, фізкультура, їжа, сон).

3. Виконати завдання друге в зошиті на с. 4. Зробити висновок, що цінують людину не за її зріст, статуру, а за її доброту.

 


ЗДОРОВ’Я І ХВОРОБИ

Мета

Довести необхідність турбуватися про своє здоров’я, визначити чинники, які впливають на здоров’я, вчити турбуватися про близьких, якщо вони захворіли.

 

Результати навчання

Наприкінці заняття учні мають уміти:

  • назвати ознаки здоров’я і хвороби;
  • назвати необхідні умови для того, щоб бути здоровим;
  • розказати, як у сім’ї мають турбуються про хворого.

Обладнання і матеріали

  • Таблички з написами «РОБИТИ ЗАРЯДКУ», «МИТИ РУКИ», «ЇСТИ ОВОЧІ І ФРУКТИ», «ОБЛИВАТИСЯ», «ВЧАСНО ЛЯГАТИ СПАТИ», «ВІДВІДУВАТИ СТОМАТОЛОГА», «ГУЛЯТИ НА СВІЖОМУ ПОВІТРІ», «ПРАВИЛЬНО ХАРЧУВАТИСЯ», «НЕ ЇСТИ БАГАТО СОЛОДОЩІВ»;
  • принесені з дому улюблені іграшки;
  • прислів’я про здоров’я на плакаті:

«Бережи одяг, доки новий, а здоров'я – доки молодий

Люди часто хворіють, бо берегтися не вміють

Хворому і мед гіркий

Без здоров'я немає щастя

Здоров'я за гроші не купиш».

  • Робочий зошит (с.8-9)

 

Що підготувати заздалегідь

· Разом з батьками знайти і вивчити прислів’я про здоров’я.

 

Орієнтовний план тренінгу

Стартові завдання 5 хв.
Інформаційне повідомлення 5 хв.
Робота в групах 5 хв.
Руханка 3 хв.
Робота в парах 4 хв.
Інсценування 8 хв.
Підсумкове завдання 5 хв.

Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II Основна частина
  5. II частина
  6. II частина.
  7. II. Основна частина
  8. II. Основна частина
  9. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  10. III Заключна частина
  11. III Заключна частина
  12. III Заключна частина




Переглядів: 776

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Результати навчання | Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.