Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Результати навчання

Наприкінці заняття учні мають уміти:

  • розуміти термін «статура»;
  • практично визначати зріст і масу людини;
  • назвати частини тіла людини;
  • розказати, що корисно впливає на розвиток дитини.

Обладнання і матеріали

  • аркуші паперу за кількістю учнів;
  • 4 аркуші паперу А-4 для роботи в групах;
  • шкала для вимірювання зросту;
  • ваги для вимірювання маси.
  • Робочий зошит (с.3-7)

 

Що підготувати заздалегідь

· З батьками виміряти зріст і масу тіла дитини. Пригадати зріст і масу у минулому році (на початку літа).

· Принести фото 3 * 4 для роботи в зошиті.

 

Орієнтовний план тренінгу

Стартові завдання 5 хв.
Практична робота 8 хв.
Робота в групах 6 хв.
Руханка 6 хв.
Інформаційне повідомлення 5 хв.
Підсумкове завдання 5 хв.

Інформація для вчителя:

Показники розвитку молодших школярів

Вік Стать Зріст, м Вага, кг Окруж., груд. клітки, cм
7 років Дівчатка 122,1 23,2 58,4
Хлопчики 123,9 24,3 60,3
8 років Дівчатка 126,5 25,7 58,9
Хлопчики 128,2 26,5 60,7
Хлопчики 137,4 31,9 65,0

Стартові завдання

1. Попросити дітей стати біля парт. Наголосити, що за літо вони підросли. Вказати, що є вищі і нижчі, худіші і повніші, тобто всі мають різну статуру.

2. Розглянути в підручнику малюнки на с. 6.

- Як звати казкових персонажів? (Дюймовочка, дядя Стьопа, Карлсон, козаки).

- Порівняти статури, використовуючи антонімічні пари, подані у підручнику. (Дядя Стьопа високий, а Дюймовочка низька. Дюймовочка тендітна, а Карлсон кремезний. Перший козак гладкий, а другий - стрункий.)

3. Розкрити зошит на с. 3, ознайомитися з умовними позначками.

4. Виконати завдання перше в зошиті на с. 4. Вибрати слова для опису статури людини: висока, тендітна, кремезний, низький, гладкий, стрункий.

Практична робота (вчити вимірювати зріст і масу тіла)

Продемонструвати вимірювання зросту кількох дітей. Продемонструвати вимірювання маси кількох дітей.

Запропонувати розглянути малюнок у підручнику на с. 7. Проаналізувати, як можна визначити, на скільки виріс кожен учень.

Запропонувати дітям розкрити зошити на с. 5. Вклеїти фото, записати масу тіла в минулому році і зараз. Обчислити різницю і записати її. Проаналізувати результати обчислень.

Робота в групах (ознайомитися з розвитком людини)

Повідомити про те, що, на відміну від росту, розвиток триває все життя.

Прочитати повідомлення у підручнику на с. 9.

Об’єднати дітей у 4 групи. Роздати кожній групі по аркушу паперу. Запропонувати обговорити, чого кожен навчився за літо. Записати це на аркуші.


Читайте також:

  1. IV. Зміст навчання
  2. IV. Зміст навчання
  3. IV. Зміст навчання
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 490

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ресурсний портал | Руханка (виконати рухливі вправи і вивчити назви частин тіла людини)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.