МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Результати навчанняНаприкінці заняття учні мають уміти:
Обладнання і матеріали
Що підготувати заздалегідь · З батьками виміряти зріст і масу тіла дитини. Пригадати зріст і масу у минулому році (на початку літа). · Принести фото 3 * 4 для роботи в зошиті.
Орієнтовний план тренінгу
Інформація для вчителя: Показники розвитку молодших школярів
Стартові завдання 1. Попросити дітей стати біля парт. Наголосити, що за літо вони підросли. Вказати, що є вищі і нижчі, худіші і повніші, тобто всі мають різну статуру. 2. Розглянути в підручнику малюнки на с. 6. - Як звати казкових персонажів? (Дюймовочка, дядя Стьопа, Карлсон, козаки). - Порівняти статури, використовуючи антонімічні пари, подані у підручнику. (Дядя Стьопа високий, а Дюймовочка низька. Дюймовочка тендітна, а Карлсон кремезний. Перший козак гладкий, а другий - стрункий.) 3. Розкрити зошит на с. 3, ознайомитися з умовними позначками. 4. Виконати завдання перше в зошиті на с. 4. Вибрати слова для опису статури людини: висока, тендітна, кремезний, низький, гладкий, стрункий. Практична робота (вчити вимірювати зріст і масу тіла) Продемонструвати вимірювання зросту кількох дітей. Продемонструвати вимірювання маси кількох дітей. Запропонувати розглянути малюнок у підручнику на с. 7. Проаналізувати, як можна визначити, на скільки виріс кожен учень. Запропонувати дітям розкрити зошити на с. 5. Вклеїти фото, записати масу тіла в минулому році і зараз. Обчислити різницю і записати її. Проаналізувати результати обчислень. Робота в групах (ознайомитися з розвитком людини) Повідомити про те, що, на відміну від росту, розвиток триває все життя. Прочитати повідомлення у підручнику на с. 9. Об’єднати дітей у 4 групи. Роздати кожній групі по аркушу паперу. Запропонувати обговорити, чого кожен навчився за літо. Записати це на аркуші. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|