Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ВИБІР І ВИЗНАЧЕННЯ НЕОБХІДНОЇ КІЛЬКОСТІ МАШИН ТА ОБЛАДНАННЯ

Кормоприготувальний цех включає технологічні лінії, а їх кількість зумовлюється складом кормового раціону, за яким готують суміші:

Zл = k + 1, (3.9)

де Zл кількість технологічних ліній у кормоцеху; k— кількість компонентів кормових сумішей.

Технологічні лінії кормоцеху, як правило, забезпечують обробку стеблових (грубі, силосовані) кормів (див. рис. 3.2 і 3.3), коренебульбоплодів, дозовану подачу комбінованих або концентрованих кормів, приготування поживних розчинів і, нарешті, змішування та видачу готової суміші.

При розробці технологічної схеми кормоприготування і комплектуванні кормоцеху машинами та обладнанням слід дотримуватися певних раціональних принципів, а саме:

забезпечувати високоякісну обробку кормових компонентів;

включати мінімально достатню кількість операцій і технічного обладнання, узгодженого за продуктивністю, й забезпечувати найкоротші шляхи переміщення кормів;

відзначатися економічністю щодо ресурсовитрат (енергетичних, матеріальних, трудових);

бути пристосованими до автоматизованого керування з метою підвищення якості процесу та надійності роботи, зниження затрат праці.

Вибір і визначення кількості машин та обладнання здійснюють поопераційно стосовно кожної технологічної лінії кормоцеху. При цьому: за базову в кожній лінії приймають ту машину, яка виконує основну (технологічну) операцію і зумовлює пропускну здатність відповідної лінії. Таким обладнанням, наприклад, в лінії обробки коренебульбоплодів є мийка-різка, а для всього кормоцеху — змішувач.

У разі можливості вибору обладнання однакового за призначенням порівняння та оцінку провадять у такій послідовності і за такими критеріями:

якість виконання відповідного технологі'чного процесу (операції);

узгодженість за шродуктивністю технологічної лінії;

мінімізація витрат (енергетичних, експлуатаційних) на виконання запланованої операції;

простота конструкції та обслуговування, надійність і довговічність роботи.

Необхідну кількість машин вибраної марки визначають за відношенням::

nм=Q/Qм, (3.10)

де

Qм — продуктивність вибраної машини, кг/год.

При одержанні результату з дробом доцільно повернутися до аналізу рівняння (3.6). Якщо є (можливість, змінюють тривалість роботи технологічної лінії так, щоб зменшити кількість машин у лінії.

Результати розрахунків кількості машин та обладнання в технологічних лініях кормоцеху зводять до таблиці 3.3.

Якщо в технологічній лінії змішування використовують змішувачі періодичним дії, їх кількість nм визначають за формулою:

nм = Gmaxсумзiц

де Gmax — маса максимальної разової даванки суміші корму, кг; ƒсум— об'ємна маса кормової суміші, кг/м3; V — місткість вибраного змішувача, м3; βз— коефіцієнт заповнення змішувача, βз= 0,7—0,8; іц — кількість циклів змішування в одному агрегаті.

Об'ємна маса кодомосуміші — це середньозважений показник, який становить:

ƒсум = (3.12)

де,

pi— об'ємна масса і-го компонента суміші, кг/м3.


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  7. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  8. Ocнoвнi визначення здоров'я
  9. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  10. VII. МАШИНОБУДІВНЕ КРЕСЛЕННЯ
  11. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  12. XV. Реалізація права вступників на вибір місця навчання




Переглядів: 531

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Продуктивність технологічних ліній | Розрахунки потрібної кількості машин та обладнання кормоцеху

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.111 сек.