Сценарій ВИХОВНОГО ЗАХОДУ» Мчать дорогою машини»
Мета: повторити правила дорожнього руху; продемонструвати їхнє значення для людини; формувати у дітей корисні звички.
Дійові особи;
Ведучий,
Легкові автомобілі,
Автобус,
Вантажівка,
Світлофор,
Світлофор для пішоходів,
Осел,
Пес,
Кіт,
Півень,
Зайченя,
Порося 1,
Порося 2,
Порося 3
__________________________________
Ведучий:
Без утоми, без упину
Мчать дорогою машини.
Виїжджають два Легкові автомобілі, Автобус, Вантажівка.
Легкові автомобілі:
Ми – легкові автомобілі,
Червоні, чорні, сині, білі.
Легковий автомобіль 1:
Як тільки ранок заіскриться,
Мені на місці не сидиться –
Сверблять колеса, просять руху...
І мчу дорогою щодуху!
Легковий автомобіль 2:
А хто цей дядечко поважний?
Автобус:
Дивлюсь навколо я уважно,
Щоб, не дай Бог, не прозівати,
Бо пасажирів я багато
Везу. За них відповідаю.
І права ґав ловить не маю!
Вантажівка:
Мене пропустите, можливо?
Я вантажі везу важливі.
Чекають вже мене давно.
Легковий автомобіль 1:
Я першим їхав все одно.
Автобус:
Поспішаю я у справах,
Повернути треба вправо.
Легковий автомобіль 2:
Та тут рухаюся я.
Вибач, смуга ця моя.
Легковий автомобіль 1:
Чому скупчились, агов?
Через вас спізнюся знов!
Вантажівка:
Скільки це тривати може!?
Хто нам бідним допоможе?
З’являється Світлофор
Світлофор:
Стійте, вас врятую я.
Світлофор моє ім’я.
Якщо вам горить червоне,
Значить – руху заборона.
А коли горить зелене,
Шлях для вас відкрито в мене.
Жовте – значить приготуйся.
(До легкового автомобіля)
Встигнеш вчасно, не хвилюйся.
Легковий автомобіль 1:
Так, бо помічник є в мене.
Ой, помчав, горить зелене!
Машини роз’їжджаються.
Світлофор:
Пішоходам, водіям –
Всім потрібен я!
З’являється Світлофор для пішоходів.
Світлофор для пішоходів:
І я!
Світлофор:
Менший брат у мене є.
Пішоходам шлях дає.
Світлофор для пішоходів:
Знає кожен пішохід,
Що безпечний перехід
Гарантую я завжди.
Як моргну зеленим, йди.
А червоним - значить стій.
Світлофор:
Ти дотримуватись вмій
Оцих правил нескладних –
В інтересах це твоїх.
Збережеш життя своє.
Разом:
За нього що цінніше є?
Читайте також: - ВАЛЕОЛОГІЧНІ ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ
- Завдання 3. Заповніть таблицю. Примусові заходи виховного характеру та кримінальні покарання.
- Застосування примусових заходів виховного характеру до неповнолітніх, які не досягли віку кримінальної відповідальності
- Заходи виховного впливу, які застосовуються до неповнолітніх, які скоїли правопорушення
- Заходи виховного впливу, які застосовуються до неповнолітніх, які скоїли правопорушення
- ЗВЕРНЕННЯ ДО СУДУ З ОБВИНУВАЛЬНИМ АКТОМ, КЛОПОТАННЯМ ПРО ЗАСТОСУВАННЯ ПРИМУСОВИХ ЗАХОДІВ ВИХОВНОГО ЧИ МЕДИЧНОГО ХАРАКТЕРУ
- ІV. Фактори результативності виховного процесу
- Інформатизація навчально-виховного процесу
- Кредит ІІ. Технологія організації виховного процесу – 36 годин
- Лікарський контроль під час проведення навчально-виховного процесу з фізичної культури
- Лікарський контроль під час проведення навчально-виховного процесу з фізичної культури
- Модуль ІІ. Технологія організації виховного процесу
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|