Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Особливості адміністративно-процесуального статусу громадянина України.

68. Особливості дисциплінарної відповідальності окремих видів суб’єктів адміністративного права України.

69. Особливості методів державного управління в Україні.

70. Парламентський контроль в Україні.

71. Перспективи розвитку адміністративного права України.

72. Питання адміністративно-правового регулювання діяльності патронат­ної служби в Україні.

73. Питання класифікації адміністративно-правових відносин.

74. Питання кодифікації адміністративного законодавства України.

75. Питання становлення та розвитку інституту державної служби України.

76. Питання термінології — «публічна служба» чи «державна служба»?

77. Підстави припинення державної служби в Україні.

78. Повноваження Кабінету Міністрів України у сфері соціально-культур­ного будівництва.

79. Повноваження органів місцевого самоврядування України у сфері соціально-культурного будівництва.

80. Повноваження центральних органів виконавчої влади України у сфері соціально-культурного будівництва.

81. Поняття «державне управління» у широкому та вузькому розумінні.

82. Поняття «суб’єкт адміністративного права України».

Поняття адміністративного провадження в Україні.

84. Поняття адміністративного стягнення в Україні.

85. Поняття адміністративної відповідальності в Україні.

86. Поняття адміністративної правосуб’єктності та адміністративно-право­вого статусу суб’єктів адміністративного права України.

87. Поняття адміністративно-правових норм.

88. Поняття джерел адміністративного права України.

89. Поняття заходів адміністративного припинення.

90. Поняття і види правових актів управління.

91. Поняття і види форм державного управління в Україні.

92. Поняття і особливості адміністративного примусу в Україні.


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  3. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  4. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  5. XVIII. Особливості прийому та навчання іноземців та осіб без громадянства у вищих навчальних закладах України
  6. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  7. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  8. А/. Верховна Рада України.
  9. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  10. Аграрна сфера виробництва та її особливості
  11. Аграрне виробництво і його особливості
  12. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.




Переглядів: 502

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ ДО КУРСУ | Поняття методів державного управління.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.