Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ситуація 3

Керівник організації запросив на бесіду свого підлеглого. Причиною бесіди була несвоєчасна підготовка звіту. Керівник організації різко вичитав підлеглого й сказав: «Ще раз повториться подібне – і з Вами все кінчено». Підлеглий намагався пояснити причину того, що сталося, але керівник його не став слухати. Підлеглий засмутився. Керівник у відповідь сказав: «Заспокойтеся, і наступного разу я вас вислухаю». У відповідь підлеглий сказав, що буде скаржитися на грубе відношення до себе. Керівник закінчив бесіду фразою: «Ви пошкодуєте, якщо зробите це. Ви вільні».

Питання:

1. Як ви думаєте, чи можна назвати ефективним дане ділове спілкування? Чому?

2. Що саме з'явилося бар'єром у спілкуванні?

3. Як ви думаєте, які наслідки такого спілкування?

Тема 2. Уміння слухати як необхідна умова ефективного спілкування

Ситуація 1

Петро, випускник фінансово-економічного інституту, працював у контрольно-ревізійному управлінні. Він швидко адаптувався в колективі й вважався комунікабельною людиною, з якою легко було вирішувати службові питання. До того ж Петро любив спостерігати за реакцією своїх співрозмовників, а також реакцією працівників податкової адміністрації на виступи начальника. Він умовно розбив всіх працівників за стилем слухання на наступні групи:

· категоричні співрозмовники;

· розважливі співрозмовники;

· співчуваючі співрозмовники;

· аналітичні співрозмовники;

· чуйні співрозмовники.

Питання:

1. Як Ви думає, які види реакції на розмову й поведінку співрозмовника виявили представники кожної з перерахованих вище груп?

2. Чи є ці реакції «перешкодами» спілкування? Чому?

3. Який із стилів слухання є ефективним? Чому?

4. Від чого ще залежить стиль слухання?

5. Чи може людина змінити свій стиль слухання? Як?

 

Ситуація 2

Ігор Олександрович Сергєєв одержав несподіване завдання від свого керівника Антоненка Юрія Михайловича. У ході спілкування відбувся наступний діалог:

І.О.: Але послухайте! Це завдання явно не моє! Це вже занадто!

Ю.М.: Чому Ви завжди чимось незадоволені? Га?

І.О.: Дозвольте, це ж несправедливо. Мені завжди дають якісь особливі завдання.

Ю.М.: Так-так! Всім відомо, що Ви перевантажені. Мені набридло це слухати. А тепер ідіть і працюйте!

Питання:

1. Що хотів сказати Ігор Олександрович своєму керівникові, одержавши від нього несподіване завдання?

2. Як став реагувати на це керівник?

3. Які наслідки такого спілкування?


Читайте також:

  1. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  2. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  3. V. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях
  4. БЖД у надзвичайних ситуаціях.
  5. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  6. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ В ЕКСТРЕМАЛЬНИХ СИТУАЦІЯХ
  7. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях
  8. Втома породжує у працівника стан, який призводить до помилок в роботі, небезпечним ситуаціям і нещасним випадкам.
  9. Головні визначення – безпека, загроза, небезпека, надзвичайна ситуація, ризик.
  10. Головні визначення – безпека, загроза, небезпека, надзвичайна ситуація, ризик.
  11. Демографічна ситуація в Україні
  12. Демографічна ситуація: відтворення населення та прогноз




Переглядів: 654

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аналіз ситуацій | Ситуація 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.