МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Заходи раціонального використання ґрунтів господарства та підвищення їх родючостіДля виконання даного пункту потрібно за підручником повторити тему «Родючість ґрунтів. Відтворення та збереження родючості ґрунту». Відтворення родючості здійснюється двома шляхами: - матеріальний – застосування зрошення, добрив, меліорантів, пестицидів, найбільш доцільне чергування культур у сівозміні та інше; - технологічний – правильний обробіток ґрунту, осушення та ін. Комплекс основних заходів для розширеного відтворення родючості включає наступне: 1) сівозміна; 2) система обробітку ґрунту; 3) система удобрення; 4) хімічна меліорація; 5) захист рослин; 6) зрошення та осушення; 7) ґрунтозахисні (протиерозійні) заходи; 8) культуртехнічні заходи; 9) перспективні сорти і гібриди; 10) мікробіологічні добрива та біостимулятори та інші заходи. За результатами агровиробничого групування ґрунтів студент подає дані у вигляді табл. 12, де вказує ґрунти, об’єднані в одну агрогрупу, які відображають сучасний рівень землеробства (раціональні прийоми обробітку ґрунту ( глибина і строки оранки, боротьба із замулюванням, кіркою, плужною підошвою), застосування органічних і мінеральних добрив (строки, норми, ефективність), основні прийоми меліорації (хімічні – вапнування і гіпсування; гідротехнічні – зрошення, осушення, боротьба з ерозією ґрунтів, заболоченням, засоленням)) і поштучне використання земель за угіддями (площі), заходи раціонального використання і підвищення родючості (конкретизовано).
Таблиця 12. Розподіл агровиробничих груп ґрунтів господарства за існуючими угіддями та заходи підвищення родючості
Після опрацювання табличного матеріалу студент подає у більш розширеному вигляді заходи раціонального використання ґрунтів господарства та шляхи підвищення їх родючості. Кожен захід студент повинен коротко обґрунтувати. Далі студент зводить дані результатів бонітування із зазначенням трансформації угідь, тобто переходу певних земельних угідь із однієї групи за використанням у іншу (табл. 13).
Таблиця 13. Земельні ресурси господарства
Наприклад, після бонітування встановлено, що певна група земель має бал бонітету 35. Раніше на даних ґрунтах були орні землі, а тепер згідно дод. 17 – це ґрунти низької якості, що мають низьку забезпеченість елементами живлення, незадовільну реакцію ґрунтового розчину, піддатливі до ерозії. Високі врожаї сільськогосподарських культур на таких ділянках отримати досить складно, тому необхідно їх трансформувати у інші сільськогосподарські землі – сіножаті, пасовища тощо. Таким чином, дані за площами під певними агро виробничими групами земель таблиці 12 повинні відповідати даним другої частини таблиці 13 (земельні ресурси господарства після бонітування).
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|