Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Критерії оцінювання курсової роботи

Критерій оцінювання Кількість балів
Зміст курсової роботи (до 50 балів)
1.Обрунтування актуальності теми від 0 до 3 балів
2.Повнота розкриття теми від 0 до 10 балів
3.Використання достовірних (віртуальних) статистичних і фактичних даних, що характеризують проблему та їх аналіз в динаміці від 0 до 5 балів
4.Використання математичних та статистичних методів, методів моделювання, комп’ютерних технологій від 0 до 5 балів
5.Використання новітніх інформаційних джерел, чинних нормативних та законодавчих документів від 0 до 2 балів
6.Творчий підхід до аналізу проблеми, оригінальність підходів та наукова новизна результатів дослідження від 0 до 10 балів
7.Наявність у курсовій роботі наглядних матеріалів (таблиць, графіків, схем) та їх аналіз від 0 до 5 балів
8.Обгрунтованість висновків та практична значущість рекомендацій (пропозицій) від 0 до 10 балів
Оформлення та організація виконання курсової роботи (до 20 балів)
9.Відповідність чинним стандартам щодо оформлення курсової роботи в цілому (титульний аркуш, затверджений план, зміст, структура, посилання на літературні джерела) від 0 до 5 балів
10.Відповідність чинним стандартам щодо оформлення таблиць, формул та графічних ілюстрацій від 0 до 5 балів
11.Відповідність чинним вимогам щодо оформлення літературних та інших інформаційних джерел від 0 до 5 балів
12.Дотримання графіку виконання курсової роботи від 0 до 5 балів
Захист курсової роботи (до 30 балів)
13.Повнота та лаконічність висвітлення у доповіді ключових аспектів роботи від 0 до 10 балів
14.Презентація курсової роботи від 0 до 10 балів
15.Аргументованість та повнота відповідей на додаткові питання від 0 до 10 балів

 

Загальна підсумкова оцінка за курсову роботу складається з суми балів за зміст курсової роботи, її оформлення та захист. Підсумкова оцінка зано­ситься до відомості підсумкової успішності та до індивідуального навчального плану студента. Лист оцінювання курсової роботи представлено у додатку М.

Переведення даних 100-бальної шкали оцінювання до національної шкали та шкали ECTS здійснюється у такому порядку (табл.6.2).

 

Таблиця 6.2


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  10. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  11. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  12. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи




Переглядів: 436

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Полтава - 2011 | Шкала нарахування підсумкових балів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.