МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розрахунок річних витрат при експлуатації судна на проектному круїзному маршрутіРозрахуємо річні витрати круїзної компанії, пов’язані з експлуатацією судна на проектному напрямку. Експлуатаційні витрати діляться на змінні витрати та постійні:
Постійні витрати розраховуються за формулою:
де Rек – витрати на утримання екіпажу (судновий екіпаж), дол.; Rам – амортизаційні відрахування, дол.; Rауп – адміністративно-управлінські витрати, дол.; Rрем – витрати на ремонт судна, дол.; Rпос – витрати на постачання судна інвентарем, дол.; Rстр – витрати на страхування, дол.; Rв – витрати на постачання судна водою, дол. Розрахуємо витрати на утримання екіпажу судна:
де Rз/пком – витрати на зарплату суднової команди, дол./рік; Rком.харч – витрати на харчування суднової команди, дол./рік; Rком.зм – витрати на зміну членів суднового екіпажу, дол./рік Річні витрати на заробітну платню суднової команди:
де 12 – кількість місяців в календарному році; ОФзарком – основний фонд заробітної платні суднової команди, дол./міс., який розраховується по формулі:
де ШФзарком – штатний фонд заробітної платні суднової команди, дол./міс.; Кнач – коефіцієнт, що враховує нарахування на соціальне страхування та пенсійний фонд, умовно приймемо Кнач =1,375; Визначимо штатний фонд заробітної платні суднової команди за допомогою табл. 3.1. В цю таблицю вносяться посади (стовбець 2), які є на обраному судні, кількість членів екіпажу (стовбець 3) відповідно кожній посаді та відповідний оклад (стовбець 4). В стовбці 5 «Фонд з/п» вноситься добуток стовбців 3 «Кількість» та 4 «Оклад», тобто фонд заробітної плати по кожній посаді. Після внесення у таблицю всіх необхідних даних, в останньому рядку «Всього» визначимо суму всіх складових по стовбцю 3 отримаємо загальну кількість членів суднового екіпажу, а склавши всі данні по стовбцю 4 - отримаємо штатний фонд заробітної платні суднової команди. Приклад заповнення табл. 3.1. наведено нижче.
Таблиця 3.1. Розрахунок штатного фонду заробітної платні членів суднового екіпажу
Річні витрати на харчування членів суднового екіпажу розраховуються наступним чином:
де Схарч – витрати на харчування одного члену екіпажу на добу (Схарч = 3-5 дол./добу); Розрахуємо витрати на зміну членів суднової команди:
де Мком – кількість переміщень членів суднової команди за рік; Скв – середня вартість авіаквитків (Скв = 350-400 дол.); Rінше – інші витрати, пов'язані зі зміною екіпажу (приймаємо Rінше = 120 долл./перем.).
де tком – тривалість контракту членів суднового екіпажу (tком = 6 місяців). Далі знаходимо амортизаційні відрахування. Спочатку знайдемо щомісячну норму амортизації:
де n – мінімально допустимий строк корисного використання об’єкту, роки. Згідно з податковим кодексом України пасажирське судно відноситься до 5 групи основних засобів – «Транспортні засоби». Для основних засобів п´ятої групи мінімально допустимий строк корисного використання дорівнює 5 років. Для розрахунку амортизаційних відрахувань в роботі приймаємо, що строк корисного використання пасажирського судна дорівнює 13-16 років. Знайдемо суму щомісячних амортизаційних відрахувань по формулі:
де Кб – умовна будівельна вартість пасажирського судна. Амортизаційні відрахування за перший рік експлуатації пасажирського судна:
Адміністративно-управлінські витрати:
де nауп – норматив витрат адміністративного управління (nауп = 0,001); Витрати на ремонт судна:
де nрем – норматив витрат на проведення ремонту судна (nрем = 0,01). Витрати на постачання судна інвентарем:
де nін – норматив витрат на постачання судна інвентарем (nін = 0,002); Витрати на страхування:
де nстр – норматив витрат на страхування судна (nстр = 0,005); Розрахуємо витрати на спорядження судна водою для потреб суднового екіпажу:
де qвек – норма витрати води на одного члена екіпажу (qвек = 0,2 т/добу); Nком – кількість членів суднової команди; Цв – вартість однієї тонни води (в середньому складає 3 дол./т). Далі розрахуємо змінні витрати. До змінних витрат відносять: витрати на утримання членів обслуговуючого персоналу, витрати на паливо, витрати на портові збори, витрати на обслуговування пасажирів, витрати на воду для потреб обслуговуючого персоналу та пасажирів. Тож знайдемо змінні витрати оператора при використанні судна на обраному напрямку:
де Rобс. – витрати на утримання членів обслуговуючого персоналу, дол./рік. Rп – витрати на паливо, дол./рік. Rпз – витрати на портові збори, дол./рік. Rпас – витрати на обслуговування пасажирів, дол./рік. Rвод – витрати на спорядження судна водою для потреб обслуговуючого персоналу та пасажирів, дол./рік. Знайдемо витрати на утримання обслуговуючого персоналу наступним чином:
де Rз/побс – витрати на зарплату членам обслуговуючого персоналу, дол./рік; Rхарчобс – витрати на харчування членів обслуговуючого персоналу, дол./рік; Rзмобс. – витрати на зміну членів обслуговуючого, дол./рік; Річні витрати на заробітну платню членам обслуговуючого персоналу будуть дорівнювати:
Заробітну платню обслуговуючого персоналу за експлуатаційний період можна вирахувати наступним чином (експлуатаційній період приймемо 221-240 діб):
Заробітна платня обслуговуючого персоналу за неексплуатаційний період:
де ШФезаробсл - штатний фонд заробітної платні обслуговуючого персоналу в експлуатаційний період, долл./міс.; ШФнезаробсл - штатний фонд заробітної платні обслуговуючого персоналу в не експлуатаційний період, долл./міс.
де ЗПобсл – середньомісячна заробітна платня обслуговуючого персоналу (приймається 400 - 600 дол./міс.); Nеобсл - чисельність обслуговуючого персоналу в експлуатаційний період, люд.
де Nнеобсл - чисельність обслуговуючого персоналу в не експлуатаційний період (Nнеобсл = Nеобсл /3), люд.
Далі знайдемо витрати на харчування членів обслуговуючого персоналу. Розрахуємо їх за допомогою формул аналогічних для розрахунку витрат на харчування членів суднової команди:
Витрати на харчування членів обслуговуючого персоналу окремо в експлуатаційний та в не експлуатаційний періоди складуть:
Розрахуємо загальні витрати на зміну членів обслуговуючого персоналу:
де Мобсл – кількість переміщень членів обслуговуючого персоналу за рік.
де tобсл – тривалість контракту членів обслуговуючого персоналу (tобсл = 122 дні). Наступною важливою складовою змінних витрат є витрати на постачання палива для судна. Загальні витрати на бункерування судна можна знайти за формулою:
Витрати на бункерування судна окремо в експлуатаційний та в неексплуатаційний період розраховуються наступним чином:
де Rепх, Rепст – витрати на паливо в експлуатаційний період на ходу та на стоянці відповідно, дол./рік; Rнеп – витрати на паливо в неексплуатаційний період, дол./рік;
де qпх , qпст – добова витрата палива на ходу та на стоянці відповідно, т/добу; 0,8 – коефіцієнт, що враховує норму витрати важкого палива на ходу; 0,2 – коефіцієнт, що враховує норму витрати легкого палива на стоянці; ЦIFO380 – середня ціна важкого палива IFO-380 RMG (див. табл. 3.2.); ЦMGO – середня ціна легкого палива MGO DMA (див. табл. 3.2.). В табл. 3.2. представлені ціни на паливо, які пропонують різні постачальники. Також можна самостійно знайти середні ціни безпосередньо в тому регіоні, в якому триває обраний круїз.
Таблиця 3.2 Умовні ціни на світовому ринку бункерного палива станом на 2011 – 2012 роки.
Далі розрахуємо витрати на портові збори в портах заходу лайнера на протязі здійснення проектного круїзу:
де qзб – умовні норми витрат на портові збори з пасажирського судна за 1 суднозахід, дол.; BRT – брутто-тоннаж пасажирського судна; Nпортів – кількість портів заходу на обраному круїзному маршруті; r – кількість круїзних рейсів за експлуатаційний період.
Витрати на обслуговування пасажирів розраховуються по формулі:
де Срозв.. – добові витрати на організацію розважальних заходів, дол./пас.-добу Схарч – добові витрати на харчування, дол./пас.-добу; Згідно з розрахунками Cruise Market Watch’s в 2012 році середні витрати на розважальні заходи та на харчування пасажирів в круїзах класу 4 зірки складатимуть: Срозв. = 20 дол./пас.-добу Схарч = 47 дол./пас.-добу Витрати на пасажирів в круїзах класу 3 зірки складатимуть: Срозв. = 18 дол./пас.-добу Схарч = 40 дол./пас.-добу Останньою статтею змінних витрат являються витрати на спорядження судна водою для потреб обслуговуючого персоналу та пасажирів:
де Rвобс – річні витрати на спорядження судна водою для потреб членів обслуговуючого персоналу, дол./рік. Rвпас – річні витрати на спорядження судна водою для потреб пасажирів круїзу, дол./рік.
де Rвобс , Rвобсне - річні витрати на спорядження судна водою для потреб членів обслуговуючого персоналу в експлуатаційний та не експлуатаційний період відповідно, дол./рік.
де Nеобсл, Nнеобсл – кількість членів обслуговуючого персоналу в експлуатаційний та не експлуатаційний періоди відповідно, осіб.
де qвпас – норма витрати води на одного пасажира (qвпас = 0,4 т/добу);
Проаналізуємо вище приведені діаграми та визначимо структуру постійних річних витрат по круїзному судну. Підсумовуючи вище наведені розрахунки знаходимо загальні річні експлуатаційні витрати оператора, які він понесе протягом року роботи судна. В якості висновків покажемо всі річні експлуатаційні витрати круїзного пасажирського судна в табличному вигляді. Таблиця 3.3 Загальні річні експлуатаційні витрати при роботі судна на заданому круїзному маршруті
На основі даних, приведених в табл. 3.3. розрахуємо собівартість перевозки одного пасажира в проектному круїзі за добу:
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|